כאבי גב ורגל עכב "איבוד"סחוסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב ורגל עכב "איבוד"סחוסים
    אנה
    10/01/2010

    אמי סובלת מזה שנים מבעיה של ניוון הגב יש צניחה של האגן חוסר סחוסים היא לא מסוגלת ללכת יותר מכמה צעדים ומתחיל הכאב , במרפאת כאב לא מוצאים פתרון מלבד טרמדקס או זריקות אפידורל, האורטופדית הימליצה על מדבקה נרקוטית, שנים היא מטופלת אצל כירופרטק יש הקלה לזמן קצר ולפעמים אין הקלה , הימלצתי לה לעשות עיסוי עם אבנים חמות להרפיית השרירים האם כדאי? אימי כבר לא מאמינה שמשהוא יעזור לה. בתודה מראש אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומלץ לשלב

    סהר צור
    10/01/2010

    שלום אנה

    ברמת העיקרון העיסוי אינו יכול להוות פיתרון טוב לבעיה הספציפית של שחיקת סחוס. מכיוון שציינת שאמך מטופלת אצל כירופרקט וזה מועיל אז כמובן שרצוי לשלב טיפול מנואלי-עיסוי גוף שיקל על מכאוביה.

    בנוגע לעיסוי באבנים חמות, אכן טיפול זה יעיל ומועיל ומאוד מהנה לאנשים שאוהבים חום עם זאת כאשר ישנה בעיית לחץ דם גבוה טיפול זה פחות מומלץ.

    מאחל לכן רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו