פענוח CT מיאלוגרפיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח CT מיאלוגרפיה
    אנונימי
    27/12/2012

    שלום,
    עשיתי CT מיאלוגרפיה וההיתי מעוניין לקבל הסבר להדיוטות לגבי הכתוב,
    בעברי ניתוחי גב, כרגע הקרנה עזה לרגל שמאל ונאלץ להשתמש בקביים.

    בגובה L3-L4 קיימת למינקטומיה עם צניחה אחורית של השק הדורלי כאשר הברגים גם מימין וגם משמאל כאשר הבורג מימין נראה במקום.
    בגובה L4-L5 קיימת הצרות התעלה על רקע גרמי עדיין שאריות של פסטים, חלק מהלמינות והתעבות קשה של ליגמנטום פלבום שמצר מאוד את התעלה בגובה L4-L5 הבורג נראה במקומו
    בגובה L5-S1 קיימת צניחה של השק הדורלי ללא לחץ על השק.

    סיכום: קיים לחץ גרמי על השק בגובה L4-L5 באיזור הניתוח עם לחץ גם ע"י החלק הגרמי וגם ע"י ליגמנטום פלבום.
    יתר המרווחים שבאיזור הניתוח נראים תקינים.

    אודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח CT מיאלוגרפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח CT מיאלוגרפיה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    27/12/2012

    שלום לאנונימי........
    המשמעות שקיים לחץ על השק הדורלי עקב עיבוי רקמה רכה ורקמה גרמית באזור שנותחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו