מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ממש סובלתאירה01/02/2013
שלום רב,
מזה חודש סובלת מכאבי גב קבועים בחלקו התחתון.
מרגישה כאבים ברגל שמאל הרדמויות ושריפה של גב תחתון וישבן.
בדיקה אורולוגית תקינה, גניקולוגית תקינה.
בct עמוד שדרה מותני הודגם בלט דיסק l4-l5 עם לחץ קל עלהשק הדוראלי.
L5-s1 בלט דיסק דיפוזי ללא לחץ.
מוקד מסויד כ4 מ"מ בגובה l2 באספקט האחורי של התעלה הספינלית.
בדיקה גופנית תקינה, כוח גס שמור, רפלקסים שמורים.
הייתי אצל ד'ר ליברמן בועז, שראה את הסי טי ואמר שהמוקד המסויד הוא נטול משמעות.
האמת שהוא הרגיע אותי ואמר שלא מדובר בגרורה ( כמו שרשום בהרבה אתרים באינטרנט).
הוא הפנה אותי ל
MRI עמוד שדרה ואגן.
השאלות שלי:
מה זה מוקד מסויד? האם באמת מהסתכלות על ct ניתן לדעת האם זה סרטני או חסר משמעות?
האם בלט דיסק כמו שיש לי יכול לגרום וכאבים שתיארתי?
אני בת 30.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממש סובלת - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013אירה שלום,
מוקד מסויד- ניווני.
ד"ר ליברמן כבר אמר לך שזה לא סרטן ......
בלט דיסק בד"כ לא גורם לכאבים.
ולשאלתך הבאה: אז למה כואב לי ד"ר..... ?? - יש לפנות ליעוץ מנתח עמוד שדרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אירה03/02/2013האם מוקד מסויד יכול לכאוב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013אם הוא לוחץ על עצבים - כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרט קטן
אירה03/02/2013תודה על התשובה המהירה.
בct מצוין רק מוקד מסויד קטן כ4 ממ באספקת אחורי של תעלה ספינלית.
לא מצויין משהו על הלחץ על העצבים.
אני פשוט מאוד נלחצתי מהאפשרות שזה סרטני.
מה יכולות להיות הסיבות לתחושה שיש לי?
תודה וסליחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרט קטן - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013שוב פעם, הפורום לא נותן פתרונות פרטניים לבעיה אישית, לשם כך הקדמתי לשאלתך "מה יכולות להיות הסיבות לתחושה שיש לי" - הלוא בדיוק לזה התכוונתי ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבי גב תחתון מזה 7 חודשים- פריצת דיסק
כאבי גב תחתון ומותניים לאחר רנטגן
עזרה בפענוח mr- כאבי גב תחתון
כאבי גב קשים מאוד בן 25
ספונדילוליסטזיס- כאבים שמקרינים מהגב לרגל
גב תחתון- קליקים קלים בצד שמאל
פענוח mri עזרה בממצאים- בת 31
מפרקי האגן-האם יש שינויים במפרקים
כאבים בגב התחתון וברגליים- שימוש במדרסים
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




