שבר פיצוץ ב d 12 וניתוח ורטברופלסטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר פיצוץ ב d 12 וניתוח ורטברופלסטי
    ציפי
    03/06/2013

    שלום ד"ר יגאל בלן
    לפני חמישה חדשים שברתי את החוליה d12 a שבעקבותיו עברתי ניתוח ורטברופלסטי לאיחוי שבר פיצוץ
    הכאבים עדיין עזים מאוד ובבדיקת אם.אר.איי לעמוד השדרה נמצא בבדיקה-
    מצב לאחר ורטברופלסטי ושבר עם דחיסה של גוף החוליה קיפוזיס חריף באזור D12 קיים חצי איבוד גובה של החלק הקידמי של החוליה
    מודגמת מעט בצקת במישור המקביל ללוחית הסופית העליונה והאדרה לאחר הזרקת
    גדוליניום בחלק העליון של גוף החוליה. אין עדות לקולקציה או האדרה דורלית.
    הממצאים מתאימים לשינויים מהשבר והפוסט ניתוחי.
    אין האדרה פתולוגית נוספת.
    מוקדים אחדים שומניים שפירים במח העצם.
    קיים אוסטאופינה.
    .L1-L2 הקונוס נמצא בגובה
    עוצמת אות ועובי חוט השדרה הסופי תקין.

    האם עלי לעבור ניתוח לקיבוע L1-T11 כפי שהומלץ לי?
    ואם כן, האם לעשות זאת בגישה קדמית או אחורית? - שם המנתחים מתלבטים
    תודה ציפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר פיצוץ ב d 12 וניתוח ורטברופלסטי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    03/06/2013

    ציפי שלום.

    ד"ר יגאל בלן למיטב ידיעתי רופא שיניים. מנהל הפורום יחד אתי הוא ד"ר גד ולן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו