אחרי לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי לידה
    נועה
    23/06/2013

    שלום,
    אסביר מקרה שקרה לי ואודה לכם אם תתנו את דעתכם מה זה יכול להיות.
    בזמן שהייתי בחדר הלידה הגיעה רופאה לשים לי את האפידורל, היא דקרה אותי מספר רב של פעמים ואמרה שהיא לא מוצאת את הנקודה, דקרה ללא הפסקה ואמרתי לה שהכאב של הדקירות בלתי נסבל ושאני כבר לא יכולה והאחות שהייתה שם אמרה לה שאולי היא תקרא לרופא אחר אבל זו אמרה לה שאין צורך ואז היא הפסיקה הכל והלכה.
    בסוף לא קיבלתי את האפידורל ושאלתי למה זה קרה כל זה? למה דקרה אותי כל כך הרבה אז המיילדת אמרה לי "היא בן אדם אנשים טועים, בן אדם עושה טעויות לפעמים" אז שאלתי מה יהיה אז היא אמרה שיגיע יותר מאוחר רופא יותר מנוסה שיעשה את האפידורל. אמרתי לה שנורא כואב לי הגב ואם זה לא מזיק כל הדקירות האלה אז היא אמרה שממש לא כי לא הזריקה את החומר רק דקרה.
    בבוקר למחרת שאישרו לי לקום מהמיטה עד מחרתיים אני הולדכת עקום ולא יציב ואני לא מבינה אם זה מזה אן מהלידה...

    מה זה יכול להיות? מה האפשרויות הקיימות? האם כדאי להתריע על כך? אני עדיין בבית חולים ובחששות שאולי משהו קרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי לידה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    25/06/2013

    מזל טוב,
    הפורום לא מבצע דיון אקדמי בסגנון שאת מבקשת.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו