בלט דיסק L2-S1

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלט דיסק L2-S1
    קובי
    09/11/2014

    שלום,
    עשיתי CT לפני כמה שבועות, הפענוח הוא בלטי דיסק מL2 עד S1 (כל הגב המותני לפי הבנתי).
    אני רוכב על אופנוע שטח בסופי שבוע אז החלטתי לקחת הפסקה מהרכיבות בינתיים עד שארגיש שיפור,
    העניין הוא שבמהלך היום אני מרגיש את השיפור אבל משום מה בלילה אני מרגיש שאני חוזר אחורה, כשאני קם בבוקר אני מרגיש את הגב יותר ( זה לא כאב חמור שמגביל אותי בתנועה, אבל כאב שקיים ולא עובר).
    האם יש משהו שניתן לעשות על מנת להעלים את הכאב?
    ומה ההסבר לכך שדווקא בלילה שאני נח הכאב מתעצם?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלט דיסק L2-S1

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק

    ירדן
    12/11/2014

    גם לי היו כאבים עם הקרנות לרגל ימין. זה פגע לי בחיים.
    הלכתי לרופא והפנו אותי לפיזיותרפיה על מנת לשפר את המצב. זה עזר קצת. אחר כך קראתי בעיתון ויש כמה מרפאות בארץ שיש להם מערכות מיוחדות לשיקום. משהו כמו מתיחה על מנת להסיר את הלחץ.
    קניתי ואני ממליצה עליו. לא זוכרת איך קוראים לחברה אבל אני זוכרת שלמערכת קוראים DDS-500.
    תבדקי אולי עם הרופא שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו