כאבים בגב תחתון וכאבים בירך הימנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בגב תחתון וכאבים בירך הימנית
    עדן
    05/12/2015

    היי ד"ר ושבת שלום,
    שמי עדן והיום אני בן 23, מזה לפחות 4 שנים אני סובל מכאבי גב ורגליים. עד לא מזמן[שלושה חודשים+-] הכאבים ברגליים באו בעיקר לידי ביטוי בעמידה ממושכת בעבודה[מספיק שאני עומד שעה ואז אני כבר מתחיל להרגיש כאבים מטורפים ברגליים].
    היום זה כבר ממש ממש מורכב, הפסקתי לעבוד לגמרי ואני סובל גם בישיבה וגם בעמידה מכאבים בירך האחורית הימנית. הכאבים רק גוברים עם הזמן והם נמשכים ממש כל היום עד שאני נרדם.

    את הCT האחרון שלי עשיתי במרץ 2015 - הכל תקין למעט סריקת L4-L5: גובה דיסק שמור, שמרל בפלטה תחתונה של L4, בלט דיסק אחורי מרכזי קל הנשק לתעלה האחורית, התעלות הפורמינליות האחרויות ברוחב תקין.
    בסיכום: שינויים דיסקוגניים קלים בL4-L5.

    באוקטובר ביקרתי אצל רופא מומחה אורטופד שבחן את הדיסק ושמע לכל התלונות שלי, הרופא המליץ לי על טיפול פיזיותרפיה, רפואה משלימה ומרפאת כאב. עוד רשם כי יש לי הגבלה ניכרת בתנועות גב תחתון, בלט דיסק בL4-L5 ורגישות במישוש בSIJ ימין.

    כרגע אני ממש ממש סובל ונכון לעכשיו קבעתי תור רק לפיזיותרפיה שגם היא רק בעוד חודשיים.
    הרפואה משלימה דורשת כסף עבור כל טיפול וטיפול ולצערי זה יקר לי מדי.
    ואני עכשיו די סובל ולא יודע כ"כ מה לעשות. גם מרגיש שההתייחסות היא נורא מינימלית.[בא לידי ביטוי בקביעת תורים].

    אני גם נורא מפחד כי מאז פברואר ועד עכשיו הכאבים רק גברו ועם זאת, לעולם לא היה לי כאבים בירך ימין בחלק האחורי, זה פשוט בלתי נסבל. ואני ממש מרגיש כמו חסר אונים.
    אולי עלי לעשות שוב CT?

    אני אשמח לעזרה,
    תודה רבה ד"ר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב תחתון וכאבים בירך הימנית - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    05/12/2015

    ממליץ להתקדם לבדיקת mri. מתני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI

    עדן
    05/12/2015

    קודם כל תודה על המענה ד"ר,
    את הבדיקה לmri עלי לבקש מהרופאת משפחה?
    רב תודות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו