סבא סובל כאבים -בשל ציסטה מסוידת S1

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סבא סובל כאבים -בשל ציסטה מסוידת S1
    עומר
    24/07/2016

    אובחן ציסטה מסוידת בגובה s1
    כאבים ברגל שמאל מזה מספר חודשים
    מוחמר בישיבה ושכיבה,הקלה בהליכה
    לעיתים כאב עז מעיר משינה ואז רק אופטלגין והליכה משחררים מעט את הכאב
    ברקע מחלת ראות, גבר אלמן בן 68 ,
    שאלות :1. האם יש טיפול שמרני שיכול להקל את הכאבים ?
    2. מה הסיכוי שניתוח יעלים את הכאב ברגל והאם יש חשש שהכאב לא יעלם בגלל שהעצב לחוץ ע"י הציסטה המסוידת כבר מס' חודשים ?
    3. מדוע הכאב מוקל בהליכה ומוחמר בישיבה ןשכיבה ?
    4. האם מסיונך מדובר בניתוח מורכב עם חשש להסתבכות-הוצע לקטינומה וכריתת הציסטה
    5. מצוקה וחשש בשל מחלת הראות וסבא לא יושב כבר מספר חודשים , רק הולך


    קליניקה - אין חסר נוירולוגי , אין חולשת שרירים,יכול לעמוד וללכת שעתיים ויותר, אבל למעלה מרבע שעה ישיבה-כאבים.
    מוגבל בישיבה וכאב מעיר משינה
    הליכה משחררת את הכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבא סובל כאבים -בשל ציסטה מסוידת S1 - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    26/07/2016

    אשמח לפגוש אותך. הסוגיה מורכבת מידי לדיון בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו