שווידן ביטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שווידן ביטר
    מיכל
    30/04/2008

    שמעתי על משקה בשם שווידן ביטר (מכיל עפ"י היצרן: מים, כהל, מיצוי צמחים אגוז מוסקט, שורש כלמי, מיררע גרן, אגוז המלך,קורקום, שורש גנטיאנה, חמשן, מקיס קונטוס, שורש דיגטמני אלבי, נטופית, המן) שהייצרן שלו טוען שהוא מיטיב עם הבריאות ואף יכול לסייע בטיפול בכל מיני תופעות של חולי. אשמח לקבל מכם תשובות לשאלות הבאות על סמך היכרותכם עם השפעת צמחי המרפא הנ"ל על הגוף בהתייחס לשילובם בסירופ הנ"ל.
    1.האם המוצר בטוח מבחינה בריאותית- האם יכולות להיות לשימוש במוצר תופעות לוואי, השפעה מזיקה כלשהי, השפעה ממכרת או השפעה רעה על הגוף כשמפסיקים ליטול אותו וכו...
    2. האם הוא ממולץ גם לאנשים בריאים הרוצים לשמור על הבריאות והאם מבחינה הגיונית יש בסיס להבטחות היצרן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שווידן ביטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    שחר דוידמן
    30/04/2008

    צמחים מכילים חומרים פעילים.ויטמינים.מינרלים אני ממליצה לקחת צמחים רק כאשר יש סיבה
    אני מתייחסת לצמחים כמו לשימוש בתרופות -בזהירות ועם אבחנה וצורך חיוני
    לא ממליצה לקחת סתם
    אך אם את צריכה לשתות את השווידן ביטר מסיבה נכונה אין בעיה זהו מוצר טוב שעוזר מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    מיכל
    03/05/2008

    אז אני מבינה שאת לא ממליצה על המשקה הזה לאנשים בריאים. מה זאת אומרת כשיש סיבה? באיזה מקרים המשקה כן ממולץ? למה הוא בעצם מסייע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    שחר דוידמן
    04/05/2008

    תראי,כל לקיחה של צמחים נחשבים לפי ידיעתי כתרופה כך אני מתייחסת לכל תוספי מזון וצמחים בפרט,הרי אם הגוף מתפקד טוב ואין חסרים בשביל מה צריך לקחת צמחים? או ויטמינים?
    אם את מרגישה חלשה ולא טוב תלכי לנטורופת טוב או רופא סיני טוב שימליץ לך על תזונה ועל צמחים בהתאם לתוצאות בדיקות דם ואבחון מקיף מנסיונו המקצועי
    לא ידוע לי כלום על המשקה הזה כך שאני לא יכולה להעיד עליו כי אין לי נסיון איתו ואני לא יודעת איך הוא משפיע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביטר

    אלי
    24/06/2014

    זה תרופה פלה טוב מאוד לשתות כל בוקר כף אחד ו ערב מבלי שום כשר למחלה גם לאנשים בראים לגמרי מוסיף אמון לחיזוק הגוף פתך את האף כאשר מקוררים טוב גם לילדים כאשר ישנים לתבול בצמר גפן לאניח ליד האף כשישנים מוריד חום עד שתנסו לא תעמינו כמה שזה טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו