שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות
    שאלות
    25/12/2011

    1) כיצד אפשר לנדף את כל האלכוהול במיצוי צמחים עם 40% אלכוהול ?

    2) היכן מאחסנים את פורמולות הצמחים? במקום פתוח? במקום סגור? האם יש לכך חשיבות?

    3) הפורמולות צמחים היו בשמש במשך הרבה הרבה זמן... האם השמש השפיעה על הצמחים?

    4) לאחר פתיחת הפורמולה- תוך כמה זמן מותר להשתמש במיצוי הצמחים?

    5) האם צמחי מרפא שבמיצוי אלכוהולי יכולים להתקלקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות - תגובה

    מיכל שלזינגר
    25/12/2011

    שלום
    1) כיצד אפשר לנדף את כל האלכוהול במיצוי צמחים עם 40% אלכוהול ? אפשר לשים בכוס עם מים חמים ולתת לאלכוהול להתנדף.

    2) היכן מאחסנים את פורמולות הצמחים? במקום פתוח? במקום סגור? האם יש לכך חשיבות?
    הכי טוב במקום מוצל. בטמפרטורה שאינה קיצונית. בדיוק כמו תרופות.

    3) הפורמולות צמחים היו בשמש במשך הרבה הרבה זמן... האם השמש השפיעה על הצמחים?
    כמובן שהדבר אינו מומלץ.
    ויתכן מאוד שהפורמולה התקלקלה.

    4) לאחר פתיחת הפורמולה- תוך כמה זמן מותר להשתמש במיצוי הצמחים?
    אם מדובר בפורמולה שבה יש 40% אלכוהול אז אורך חיי המדף יכול להיות ארוך יחסית.
    מומלץ להוועץ ביצרן.
    כמובן ששינוי צבע / ריח יכול להעיד על קלקול.
    5) האם צמחי מרפא שבמיצוי אלכוהולי יכולים להתקלקל?
    סבירות נמוכה יחסית בוודאי באחוז גבוה כל כך של אלכוהול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו