פרזיטים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרזיטים
    elli
    29/02/2012

    שלום.
    לאחר כחודש של גזים מרובים וכאבי בטן עשיתי בדיקת צואה ונמצא שיש טפיל Dientamoeba fragilis , יש עוד בדיקה שעדיין אין לה תוצאה Stool cult profile.
    אני יודעת שצריך לטפל בזה באנטיביוטיקה, אך אני מניקה והאנטיביוטיקה לא מתאימה להנקה. פניתי לנטורפטית היא אמרה שהיא לא יכולה לטפל בי וגם שינויי תזונה רק יעבירו את כל הרעל ליונקת. בנוסף היא אמרה שאפשר לעבוד על זה עם דיקור. רציתי לדעת מה דעתכם על זה? היונקת רק בת חצי שנה ואני לא רוצה להפסיק את ההנקה.. האם יש סיכוי שזה יקרה? היונקת בשבועיים האחרונים עם גזים וגם בעיה ביציאות (אבל גם התחלתי איתה מוצקים אז אני לא יודעת מה גורם לזה) ולביתי בת ה3 יש גם כל הזמן גזים וצואה רכה , האם יש לילדה גם פתרון ברפואה הסינית?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרזיטים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרזיטים - תגובה

    ערן מי-רב
    01/03/2012

    שימי שלום
    אכן הרפואה הסינית (דיקור, צמחי מרפא) יכוה לתת מענה לכך.
    במידה ואת פונה למטפל\ת אשר יאבחנו אותך ויטפלו בך אני ממליץ לבדוק שאכן הם מתמחים ברפואת נשים (גניקולוגיה).
    בהקשר ליונקת ברגע שהאם תאוזן הדבר ישפיע גם על היונקת.
    וכמובן ובמידה וצריך המטפל ידקר גם את ביתך.

    בברכת
    אושר בריאות אור ואהבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו