תינוקות בת 9 חודשים שיעול - דיקור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקות בת 9 חודשים שיעול - דיקור
    tamarz
    10/04/2012

    שלום,

    השבוע החלטתי לנסות דיקור לבת שלי שסובלת משיעול ומלאה בנוזלים. לאחר שברפואה הקונבנציונלית ניסינו והשיעול לא נעלם והיא עדיין נורא סובלת.

    אתמול היינו בדיקור וכל הלילה הילדה הייתה עם חום (שאולי החום הוא משן שצומחת)ובכל מקרה היא לא הפסיקה להשתעל ולנשום בכבידות.

    עכשיו אני בדילמה האם להמשיך ? האם זה נורמלי וככה זה צריך להיות?

    אני כ"כ מיואשת ששום דבר לא עוזר....

    אשמח להתייעץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקות בת 9 חודשים שיעול - דיקור - תגובה

    ערן מי-רב
    10/04/2012

    תמר שלום
    יתכן לפעמים וטיפול דיקור יותר ראקציה (החמרה) בד"כ ליום יומיים, מכיוון שהרפואה הסינית עוזרת לגוף להתגבר על המחלה בצורה הטבעית ושיעול הינו תוצאה של הגוף להיפטר מגורם אשר נכנס אל הגוף.
    בכל אופן אני הייתי ממליץ על המשך טיפול אך גם עלייך להתייעץ עם המטפל שוב ואולי לשקול שילוב של פורמולת צמחים סינית לתינוקת.
    נ.ב
    האם השיעול מגיע לאחר הנקה?
    החמרה בשכיבה? בבוקר? בלילה?
    האם יש יציאת כיוח\ נוזלים ואם כן מה צבעם.

    בברכת בריאות ורפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו