הפסקה קצרה בדיקור כתוצאה מנסיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקה קצרה בדיקור כתוצאה מנסיעה
    אסתי 90210
    28/06/2012

    רציתי לדעת אם סביר לדלג על כ-3 טיפולי דיקור שבועִיִים עקב נסיעה לחו"ל. אני בת 31 ללא ילדים (טרם ניסיתי להביא ילדים). המחזור שלי לא סדיר ואובחנו אצלי שחלות פוליציסטיות כבר די מזמן. אני הולכת לדיקור כבר כ-4 חודשים מדי שבוע. בינתיים המחזור הגיע פעם אחת (בעוצמה יחסית חזקה) מאז שהתחלתי בטיפולי הדיקור לאחר שלפני כן לא הגיע מספר חודשים ארוך יחסית. טרם עשיתי בדיקת דם/אולטראסאונד כדי לבדוק את מצב השחלות כעת, אך כשאסע זה כבר יהיה אחרי כ-6 חודשים של דיקורים.. מה דעתכם? אודה לתשובת מקורות יודעי דבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקה קצרה בדיקור כתוצאה מנסיעה - תגובה

    ערן מי-רב
    01/07/2012

    אסתי שלום
    לדעתי, עקרונית עדיף לשמור על רצף טיפולי אך אין זה גורע במקרים מסויימים לעשות הפסקה לעיתים.
    אין צורך לדאוג על כך שאת עושה הפסקה (דבר שיכול לגרום להכנסת סטרס לגוף).
    מן הסתם חשוב גם שינוי אורח החיים (תזונה פעילות גופנית ...) שגם משפיעים על גופנו (פיזית\ אנרגטית).
    ישנם מקרים בהם נדרשת סדרת טיפולים ארוכת טווח כיוון שהבאנו את גופינו לחוסר איזון ולמצב בו שינוי (כתהליך) לוקח זמן.

    בברכת
    אושר בריאות אור ואהבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו