מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לשון סדוקה וצהובהסמי16/09/2012
שלום וחג שמח
אני בן 57 בריא בדרך כלל ,אינני לוקח שום תרופה בכלל, חוץ מטרייטס 5מ"ג מאז כמה שנים לאיזון ל"ד.
יש לציין , שבתקופה האחרונה ( מזה שבוע וחצי ) סיימתי טיפול ממושך של 10 ימים בפרזיטים ובהליובקטר(טיפול משותף לשני הממצאים) שכלל:
מוקסיפין 2 גרם ביום(גרם בבוקר וגרם בערב).
מטרוגיל 1.5 גרם ביום( 750מ"ג בבוקר ו750מ"ג בערב).
אומפרדקס 40מ"ג ביום ( 20מ"ג בבוקר ו20מ"ג בערב).
לפי הוראת הרופא, אני ממשיך עד היום לקבל אומפרדקס 40מ"ג ביום ( 20מ"ג בבוקר ו20מ"ג בערב) למשך חודש כדי להכחיד סופית את חיידק ההליובקטר.
1-האם כמות האנטיביוטיקות שנטלתי לעיל + האומפרדקס שאני ממשיך ליטול תוכל להסביר את הצבע הצהוב חיוור באמצע הלשון והחריץ המאונך והארוך גם באמצע הלשון??
2-לפי הרפואה הסינית ,מה משמעות חריץ ארוך באמצע הלשון ומה משמעות הצבע הצהבהב באמצע הלשון?? ממה אני סובל?
3- האם זה מסוכן?? מה לעשות?
תודה וחג שמח שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון סדוקה וצהובה - תגובה
ערן מי-רב16/09/2012סמי שלום
אכן נטילת אנטיביוטיקה רבה גורמת לחיפוי על גבי הלשון ובמקרה שלך אף צהוב הכוונה לחום שנוצר במערכת העיכול ובכדי לנקות זאת אמליץ לך לגשת למטפל\ת שיאבחנו בצורה מדוייקת, ינקו את הלחות ויחזקו את מערכת העיכול.
הלשון שלנו מעידה על מצב האיברים הפנימיים בגוף וזאת על פי מפה שהסינים מיפו על גבי הלשון. הצבע, צורה חריצים, חיפוי וכו מעידים על מצבים שונים בגוף ובכדי להיות מדוייק יותר גש למטפל ברפואה סינית שיאבחן זאת ויטפל בכך.
בברכת
אושר בריאות אור ואהבה
ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקופת חולים כללית
סמי16/09/2012האם אפשר לגשת אליך דרך קופת חולים כללית??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקופת חולים כללית - תגובה
ערן מי-רב18/09/2012סמי שלום
שנה טובה
אינני עובד בקופת חולים כללית אך ביכולתך לגשת לכללית משלימה ולבחור מטפל שאתה מתחבר אליו ולהתחיל בטיפול.
אושר בריאות אור ואהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
