חוסר איזון הורמונלי ורפואה סינית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר איזון הורמונלי ורפואה סינית
    רוני
    02/11/2012

    שלום, אני בחורה בת 22, לפני חודש הפסקתי ליטול גלולות למניעת הריון, במשך כ-10 חודשים נטלתי גלולות מסוימות ואז עברתי ליטול גלולות אחרות כי הרופאה אמרה שהן לא מתאימות לי...לאחר שהחלפתי את הגלולות התחיל לנשור מלא שיער...ממש כאילו אני עוברת טיפולים כימוטרפים!!! חוץ מזה אני מזהה נמשים על הפנים שלא היו שם קודם לכן....אין לי פיגמנטציה גדולה כי אני לא נחשפת לשמש...שמעתי שזה מגביר אותה.
    עכשיו אני יודעת שהבעיה שלי זה חוסר איזן הורמנולי...הבדיקות דם שלי מראות שמביחנת ויטמיניפ הכול בנורמה....וגם הייתה לי אנמיה אז לקחתי ברזל והכול בסדר עכשיו...
    השאלה שלי היא האם הטיפול ההומיאופתי עובד במקרים כאלה?? כמה זמן יקח עד שהאיזון ההורמונלי ישוב לנורמה? הציעו לי דיקור סיני צמחי מרפא...וזה עולה המון אז אני מתלבטת ולא כולכך מאמינה:\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון הורמונאלי

    עמיחי
    05/11/2012

    הי רוני, זה נפלא ונהדר שאת לא מאמינה. רפואה סינית אינה דת ולכן אין צורך להאמין בה :) מה שכן, היא יכולה מאוד לעזור במצבך ע"י ניקוי המערכת ההורמונאלית שלך משאריות הגלולות, החזרת האיזון הנכון של הגוף, שאובד הרבה פעמים לאחר שימוש בגלולות. לגבי המחיר - זה לא צריך להיות כל כך יקר כפי שאת חושבת. אם את עדיין מעוניינת אשמח לענות לשאלות נוספות ולעזור.

    בהצלחה ורפואה שלימה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר איזון הורמונלי ורפואה סינית - תגובה

    ערן מי-רב
    05/11/2012

    רוני שלום
    לגבי טיפול הומיאופטי אין לי תשובה כיוון אני לא עוסק בתחום זה אך אני כן יכול לתת לך מידע לגבי רפואה סיני.
    אכן רפואה סינית יכולה להביא את הגוף לאיזון (גם הורמונלי) בשילוב עם צמחים, תזונה ושינוי אורח חיים זאת כמובן לאחר תשאול ואיבחון לגבי חוסר האיזון אשר בגופך.
    לגבי מחיר ישנם עדיין מטפלים ברפואה הסינית אשר לא גובים מחיר יקר והוא נע בין 150-200 ש"ח.
    בעיקרון אני מאמין שהבריאות שלנו חשובה מכל ואין לה מחיר מכיוון שאם אנו דוחים דברים מבחינה בריאות השלום עליהם מכל אספקט יהיה לנו יקר יותר בעתיד.

    בברכת
    אושר בריאות אור ואהבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו