גירוי בעור בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירוי בעור בהריון
    א.ס.
    23/02/2009

    שלום לכם, מקווה מאד שתוכלו לעזור לי... אני בשבוע 28 להריון ראשון, בת 31. בערך בשבוע 18 ראיתי שעור על הבטן ובית החזה נהיה וורוד, מאד מגרד ולאט לאט התחיל גם להקלף. קיבלתי המלצה לא לעשות מקלחות חמים ופשוט לא לגרד בשום אופן לא משנה מה. הפסקתי עם זה וקצב ההתדרדרות באמת הואט, אבל זה ממשיך ועכשיו מגרד לי מכל בגד שאני לובשת, העור מתקלף והתחילו להופיע גם פצעונים קטנים. מדובר בכל הבטן ורוב בית החזה - כל האזורים שמתרחבים בהריון ומותחים את העור. התחלתי למרוח ג'ל של אלו-וורה, ונראה שזה קצת מייבש את זה אבל לא מספיק בכלל. שתי שאלות: אני רוצה לדעת אם יש לזה פתרון אחר, כמה שפחות תרופתי וכמה שיותר יעיל. האם יש איזשהו נזק משימוש באלו-וורה בהריון, בגלל שאלו-וורה מחזק התרבות של תאים? (אחת הדעות ששמעתי, ואני רוצה לדעת אם יש לזה באמת בסיס כלשהו). תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירוי בעור בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד בהריון

    מיכל שלזינגר
    23/02/2009

    שלום לך א.ס.

    לקליניקה שלי הגיעו לא מעט נשים עם תופעות של גרד בזמן ההריון.
    בזמן ההריון הגוף נוטה יותר לכיוון של חום ולכן יש בין השאר נטיה לתופעות גרד עוריות.
    אני מטפלת בתופעות אלו באמצעות הומיאופטיה + הנחיות לאורח חיים והמלצות תזונה.
    לגבי אלוורה, היא מתאימה בעיקר למצבי כוויות, מצוינת למצבי עזרה ראשונה, אך אני לא רואה מה היתרון של השימוש בה במצב כמו זה שאת מתארת.

    בריאות שלמה
    מיכל שלזינגר
    רפואה סינית והומוטוקסיקולוגיה
    התמחות בגניקולוגיה ופריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרוד

    עדי מנחמי
    23/02/2009

    אני הייתי ממליץ לך לנסות להשתמש ב"בלנאום הרמל" ששניתן לקנות בכל בית מרקחת.זה יכול להרגיע את העור.הבעיה תפתר לאחר הלידה.אם אין שיפור,ניתן להרכיב לך פורמולה של צמחים.לא נראה לי שאלוורה תעזור,אך גם אינה מזיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לעדי מנחמי, ושאלה למיכל

    א.ס.
    23/02/2009

    מיכל, תודה על מה שענית. לא לגמרי ברור לי מה לעשות עם זה בפועל. - מה מתוך מה שאני אוכלת או מאורך החיים שלי יכול לגרום לגירוי הזה? - אני משתדלת לאכול בריא, כמה שפחות פחמימות, כמה שיותר ירקות ופירות וחלבונים. גם אין לי הרגלים כמו שתיית אלכוהול או עישון, ואפילו לא קרוב לזה. תוכלי לרשום לי משהו ספציפי כדי שאוכל לפעול בהקדם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד + הריון

    מיכל שלזינגר
    24/02/2009

    שלום לך שוב

    כפי שציינתי יש להוריד את כל מה שעלול לגרום לחום פנימי - תיבול חריף לסוגיו וכן:
    מזונות שעלולים להוות פוטנציאל אלרגני:
    חצילים, עגבניות ופלפלים, בננות, בוטנים ( על כל נגזרותיהם - חמאת בוטנים, במבה וכו') ותפוזים, בשר אדום.
    לגבי חלבונים - לעיתים בזמן הריון העיכול פחות יעיל והמזון מתפרק פחות טוב למרכיביו, כך שחלבונים לעתים אינם מתפרקים בשלמותם ומותירים פפטידים שעלולים לגרום לגירוי, אצל נשים מסוימות בעור, אצל אחרות בדרכי הנשימה וכו' - כדי להתגבר על כך ניתן ליטול תוסף פרוביוטי איכותי (ג'ארו/ פרוביוטיק פמינה וכו'), בהתחלה אפילו שניים ביום (אחד בכל ארוחה) ולאחר שבועיים לרדת ל- 1 ביום.
    אומגה 3 (רק אם אינך נוטלת אספירין בזמן הריון - בגלל בעיות קרישה...) גם מסייעת להורדת נטיה דלקתית. בכל מקרה הרי מומלץ לכל הנשים ההרות ליטול אומגה 3 (יש חברות שאפילו מוכרות אומגה 3 יחודי מבחינת הרכב חומצות השומן לזמן ההריון - מותאם במיוחד להתפתחות עוברית טובה יותר).

    עד פה- טיפול פנימי.

    טיפול חיצוני:
    בלנאום הרמל - לא מספיק.
    המנעי משימוש בסבון רגיל / אל סבון וכל אלה .

    מוצרים שכן עובדים ומאוד מומלצים מנסיון קליני שלי:
    א. חברת אדרמה (להשיג בפארמים ) A DERMA אלו מוצרים ייחודיים לעור רגיש ומגורה שנוטה לאטופיות.
    יש להם תרחיץ מיוחד לעור אטופי (מבוסס על שיבולת שועל) וכן משחה מיוחדת / קרם למרוח לאחר הרחצה.
    ניתן להשיגם ברשתות הפארם

    מוצר טוב נוסף: של חברת קאמדיס: מבוסס על צמחים סיניים - ניתן להשיג בזן צמחים ברמת אביב, או בחנויות טבע גדולות.
    כמובן שאסור להתקלח במים חמים מדי. לנגב את העור בטפיחות עדינות, לא בניגוב.

    לגבי אבקת כביסה -
    החליפי את אבקת הכביסה /נוזל הכביסה והמרכך למוצרים המתאימים לעור רגיש ותינוקות.

    אני מקוה שתחושי הקלה.
    לעיתים זה מספיק, לעיתים יש צורך לשלב גם דיקור ואני רושמת תכשירים הומיאופתים.

    בהצלחה
    המשך הריון נפלא.

    מיכל שלזינגר


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה רבה רבה!

    א.ס.
    24/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו