בעיית בצקות ונפיחויות.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית בצקות ונפיחויות.
    אורה שלונסקי
    30/05/2011

    למומחים ברפואה סינית שלום!
    אני חולת פרקינסון בת 73 שבחצי השנה האחרונה סובלת מבצקות קשות ברגליים ומניפיחויות בכל הגוף,כולל בבטן.נעשו כל הבדיקות האפשריות ברפואה הקונבנציונאלית כולל c.t בטן ואיברים פנימיים כמו תפקודי כליות,כבד ובלוטות לימפה.בדיקת קולונסקופיה ובדיקות דם רבות.הוחלפו תרופות ללחץ דם ותרופות לפרקינסון שעלולות לגרום לתסמינים הנוכחיים.
    במקביל היתה השמנה רבה של 10 ק"ג במשך כ-8 חודשים.
    האם אבחון בכלים של הרפואה הסינית עשוי לתת הסבר לתופעה שממנה אני סובלת עד כדי חוסר תפקוד וקשיים בהליכה.חשוב לציין שלפני התופעות הללו תפקדתי היטב ,עשיתי פעילות גופנית ולא התקשתי בהליכה.
    מה יש לכם להציע לי?!
    אשמח לכל תשובה שיכולה להאיר ולתת סיכוי לפתרון.
    מחכה בקוצר רוח לתשובתכם
    בתודה אורה.
    נ.ב.אנא כתבו תשובתכם לאימל שלי .
    ממניו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית בצקות ונפיחויות.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית בצקות ונפיחויות. - תגובה

    ערן מי-רב
    30/05/2011

    אורה שלום
    לרפואה הסינית אכן יש כלים להסביר תופעות אלו ואחרות.
    לפי הפרטים שציינת גופך נחלש בהדרגה אך בכדי לדייק את מקור הבעיה מבחינה סינית יש לעבור איבחון.
    אומנם רשמת פרטים רבים אך מבחינה סינית חסרים.
    קשה לי לתת לך תשובה מדוייקת אך אני מאמין שניתן לעזור לך דרך טיפולי רפואה סינית לסוגיה

    אושר בריאות אור ואהבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו