חום שלא יורד..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום שלא יורד..
    ליאת
    18/07/2011

    שלום וברכה,

    ביתי בת השנתיים וחודש פיתחה חום לפני שבועיים ויום. היה לה בהתחלה חום של 39 וקצת ולאחר מכן ירד ל38 ואז די התייצב לפחות מ38 בד"כ. העניין הוא שכבר יותר משבועיים היא עם חום יחסית נמוך אך לא מפסיק (בין 37.3 עד ל38 בד"כ). היינו אצל רופאת הילדים והיא בהתחלה חשבה שזה ויראלי. כשהחום המשיך עשינו בדיקות דם ושתן שיצאו תקינות. הרופאה אמרה שאם זה ממשיך עוד שבוע נעשה בדיקות יותר מקיפות. החום אכן המשיך ואני ממש מודאגת..

    אנחנו אמורים ללכת לרופאה מחר אך רציתי לשאול אלו כיוונים כדאי עוד לבדוק? ממה זה יכול לנבוע? יכול להיות שזה מונו? למרות שבדיקת הדם יצאה תקינה
    אציין שבהתחלה היה לה קצת נזלת ושיעול קל אך זה לא נראה לי קשור כי הצינון כבר נפסק מזמן והחום עדיין ממשיך..

    תודה מראש

    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום שלא יורד..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום שלא יורד.. - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    19/07/2011

    עם זה לא מטפס מעל 38 לא הייתי עושה בירור מעמיק
    זה עדיין יכול להיות מונו

    בברכה
    דר קווין
    נ.ב. הפורם באמת מיועד לילדים עד גיל שנתיים, לידיעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום