בת 9.5 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 9.5 חודשים
    שואלת שאלה
    22/07/2011

    שלאחרונה עושה בעיות ממש קשות עם האוכל (מטרנה)
    כבר לא אוכלת את הכמויות שאכלה בעבר (כל ארוחה כ-240 מ"ל).יכולה להפסיק גם אחרי 150 מ"ל בלבד..
    אני מודעת לכך שזו תקופה של צמיחת שיניים,אבל המצב הזה נמשך כבר לא מעט זמן ומאוד מטריד אותי,כי זה עיקר האוכל שהיא אוכלת (לא חובבת מוצקים במיוחד)

    מה ניתן לעשות?פשוט לתת לה לאכול כמה שהיא רוצה ולא להכריח?אני מרגישה שהיא לא אוכלת מספיק,למרות שמבחינת אחוזונים ומשקל היא לא יורדת בהם, אלא שומרת על אחוזון משקל יחסית יציב..
    אני כבר ממש מיואשת מזה,וזה גורם לי לעצבנות יתרה

    נ.ב-אין לה בעיות אוזניים/קיבה או משהו כזה..נבדקה אצל רופאת ילדים לפני כשבועיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 9.5 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 9.5 חודשים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    23/07/2011

    אם לא יורדת במשקל ומתפקדת כרגיל אין צורך בכל טיפול
    העיקר לא ללחוץ כי זה יביא לנסיגה יותר גדולה
    פשוט תרגיעו, הילדה בריאה וזה הכי חשוב
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום