צואה קשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צואה קשה
    חופית
    28/07/2011

    שלום רב,
    בני בן חצי שנה, קיבל עד כה נוטרמיגן בשילוב דיסת קונפלור בעקבות אלרגיה לחלב פרה (אובחן ע"י צואה דמית). כמו כן הוא סובל מלרינגומלציה (וזו הסיבה שהוא מקבל דיסה - להסמחה משום שפולט הרבה ולהשבחת הטעם). מאחר והוא לא מקבל מספיק קלוריות (לא אוכל מספיק) רופא הריאות המליץ לנו לעבור לפורמולה צמחית, מאחר וטעמה טעים יותר יש הנחה כי הוא יאכל יותר. כמו כן הוא המליץ על תוספת של polycose (במינון של 5 גרם על 100 מ"ל). בשבוע האחרון שילבנו לו בהדרגה את נוטרימיגן עם הפורמולה הצמחית, דיסה וה polycose, (כיום במינונים הבאים: 120 מ"ל צמחית, 30 נוטרימיגן, 5 גרם polycose וכפית דייסה (כ 5 גרם) במטרה להוריד את הנוטרימיגן כבר היום (ואכן כמות האוכל גדלה מ 120 ל 150 מ"ל למנה).
    אתמול וגם היום בבוקר יצאה לבני צואה קשה וכהה. אתמול יציאה זו היתה רכה וקשה יחד, והיום רק קשה. יש לציין כי במהלך היום הייתה לו יציאה נוספת רכה.
    שאלתי היא האם כל השילובים הביאו לצואה הקשה? האם עליי להוריד את אחד המרכיבים?
    אציין כי הוא אוכל מנת פירות ומנת מרק עם עוף טחון כל יום (פעם ביום)

    בתודה,
    חופית.....אמא קצת מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה קשה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    29/07/2011

    מציע תוספת פירות, ירקות, מאכלים עשירי סיבים תזונתיים
    בנוסף ואם אלו לא עוזרים, סירופ אבילאק (דרך הרופא המטפל)
    אלו יקלו על היציאות
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום