לא לאכול בלילה במשך 10 שעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא לאכול בלילה במשך 10 שעות
    יונתן
    12/08/2011

    שלום רב, בתי הבכורה, בת ה 3.5 חודשים מתעוררת כמה פעמים בלילה ואוכלת בכל יקיצה (הנקה או מטרנה). אני ואשתי התייעצנו לאחרונה עם יועצת שינה שהמליצה לנו להשכיב את התינוקת במיטתה ולא להאכיל אותה במשך 10 שעות (20:00-6:00), גם אם תבכה זמן רב (למשל שעה). אני פונה לפורום זה מכיוון שאני מתעניין בפן הבריאותי של החלטה כזו. הבת שלנו נולדה במועד, בריאה, עולה במשקל ונמצאת באחוזון מעל הממוצע. אני מודע לכך שחוות דעת מנהלי הפורום אינה באה להחליף חוות דעת של רופא הילדים שלנו איתו בוודאי אתייעץ על עניין זה גם כן.

    שאלתי היא - האם עבור תינוקת בריאה המתפתחת בצורה נורמטיבית זה בריא ותקין לא לאכול במשך 10 שעות רצוף במהלך הלילה? ואם לא אז מאיזה גיל לדעתכם כן אפשרי מבחינה בריאותית להתחיל התערבות כפי שתיארתי לעיל?

    תודה רבה
    יונתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לאכול בלילה במשך 10 שעות - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    13/08/2011

    נראה לי מוגזם לא להאכילך את התינוק במשך 10 שעות.
    בגיל זה מציע לתת לה כאשר מבקשת ואם ישנה אז להעיר אותה כבר אחרי 5-6 שעות לצורך ארוחה.
    תודה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום