כדורי ברזל בהנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדורי ברזל בהנקה
    דין
    12/09/2011

    שלום וברכה,

    ביתי בת 4 חודשים .
    בשבועיים האחרונים (פחות או יותר) יש לה גזים באופן יחסית מאסיבי אשר באים לידי ביטוי בעיקר בשעות הערב .

    שאלתי היא: האם יתכן שכדורי הברזל שאני נוטלת (לא כימיים-של אלטמן)משפיעים על כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדורי ברזל בהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי ברזל בהנקה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    12/09/2011

    שלום דין.
    לא ציינת אם התחלת את כדורי הברזל לפני שבועיים, ולכן את מקשרת בין הגזים של ביתך לבין צריכת התרופה על ידך. יש תופעות לוואי של מערכת העיכול בעקבות חשיפה לברזל, לרוב זה עצירות, וחלק מזערי (נמדד באחוזים בודדים בלבד) מהטיפול התרופתי שאת לוקחת עובר בחלב ההנקה אל ביתך.
    באופן כללי נראה לי שאין קשר בין גזים לבין נטילת התרופות על ידך, אך כמובן, תופעות לוואי כאלה ודאי יכולות להיות קיימות. מאחר שגזים אינם מחלה, וטיפול בברזל את ודאי לוקחת כי את צריכה - תמשיכי את הטיפול ללא שינוי. ואין מה לדאוג.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום