הליכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה
    אורי
    18/09/2011

    שלום רב,

    בתי בת 9.5 חודשים יושבת בצורה יציבה, מנסה להתרומם משכיבה לישיבה, זוחלת רק לאחור ולא עומדת.
    מה עלי לעשות כדי לקדם את עניין התנועה שלה? אולי יש תרגילים העוזרים לקדם זאת? האם שימוש בהליכון יכול לעזור או להזיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/09/2011

    אורי שלום.
    אני רוצה להתייחס לשאלה "מה עלי לעשות כדי לקדם את עניין התנועה שלה", ולשאול אותך "למה עליך לעשות משהו כדי לקדם את עניין התנועה שלה"? האם אתה חושש שיש בעיה נוירולוגית או חולשת שרירים שתמנע ממנה להשיג את יכולת העמידה וההליכה בכוחות עצמה? - אם כן, רצוי לפנות לבדיקה אצל רופא... ואם לא.. אז היא לא בתחרות עם אף אחד. ותאמין לי שהיא תצליח לעמוד על רגליה ללכת ולרוץ ולרקוד גם אם לא תעשה דבר כדי לקדם אותה.
    תהנה מזה שיש לך תינוקת מתוקה, ותהיה מאושר מכל התקדמות שלה בחיים. תראה שהיא תתקדם גם ללא התערבות.

    בנוגע לשאר שאלותך - אין תרגילים שמקדמים, יש תרגילים שמחזזקים את השרירים ושומרים על טווחי תנועה. אני לא ממליץ על הליכון. תן לה להתפתח בקצב שלה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום