הקאות בנסיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקאות בנסיעה
    שואלת שאלה
    21/09/2011

    שלום רב!
    בתי בת 11.5 חודשים.במהלך 3 החודשים האחרונים היו פעמים ספורות בהן הקיאה במהלך הנסיעה באוטו.בפעם-פעמיים הראשונות חשבנו שזה בגלל שלא עבר "מספיק" זמן ממועד הארוחה האחרונה שלה לפני הנסיעה ועד לנסיעה עצמה,, אבל אז זה גם קרה שעתיים אחרי..
    היום,לאחר מעל חודשיים שבהם לא קרה הדבר, היא הקיאה שוב במהלך הנסיעה.יש לציין כי לפני כן בכתה מאוד,ולאחר מכן הקיאה,אם כי לא כמות גדולה.
    לאחר מכן התנהגה כרגיל (מלבד קצת עייפות).
    *מה יכולה להיות הסיבה להקאות? כמובן שלא נוהגים בפראות ובלימות פתע
    *האם עלי להיות מודאגת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאות בנסיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות בנסיעה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    21/09/2011

    שלום רב.
    אין מה לדאוג... התגובה הזו דומה ל"מחלת ים"... וכמו שיש אנשים שמרגישים רע בסירה, יש ילדים שזה קורה להם בנסיעה... זה לא קשור לנסיעה פראית, או לטלטלות רבות. זה עובר מעצמו לעיתים בגיל מבוגר יותר,
    לילדים גדולים יותר ניתן לעזור ע"י מציצת לימון בנסיעה, להריח ריח נעים (בושם), חלון פתוח, לנסוע עם כיוון הנסיעה... בתינוקות - קצת קשה יותר. אבל עדיין - אין מקום לדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום