אסימטריה בצלעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך בירור

    מירב
    04/10/2011

    שלום שוב
    ותודה על תשובתך
    אתמול ביצענו אולטרסאונד ולהלן הפיענוח:
    הודגמו רקמות רכות במבנה ואקוגניות שמורים.בבית החזה עליון משמאל מודגם מבנה,הנראה גרמי ובמקום ראשון מתאים לחיבור סטרנוקוסטלי בולט במקצת.מבנה דומה אך פחות בולט מודגם מצד ימני של סטרנום.
    ללא עדות להיתעבות עור או מסת רקמה רכה באזור הממצא הנמוש משמאל.
    קיים רושם שמדובר בווריאנט מבנה גרמי.
    המלצות:מומלץ מעקב קליני צמוד ו US ביקורת בעוד כחודש ימים או לפי שיקול של רופא המטפל

    אשמח לדעתך בנושא לאחר איבחון זה
    תודה שוב
    מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בירור - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    04/10/2011

    נראה שמדובר בוריאנט נורמלי... (לא כולנו בדיוק אותו דבר, ויש "וריאנטים" בין אדם לאדם). נראה לי שההמלצות למעקבה נכונות והגיוניות. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסימטריה בצלעות
    מירב
    28/09/2011

    שלום
    ביתי בת חודשיים. שמתי לב כבר לפני כחודש וחצי שיש לה בליטה קטנה בבית החזה.ייתכן שנולדה עם זה אבל אינני יודעת.רופא ילדים בדק ואמר שזה נראה לו עצם של צלע שניה משמאל שמעט בולטת.
    הוא שלח אותנו לעשות רנטגן.
    אנחנו חוששים מהצילום בגיל כה צעיר והתעקשנו קודם לקבל הפנייה לאולטרסאונד.
    הוא נתן לנו הפנייה ונעשה אותו שבוע הבא ואחכ כנראה שגם רנטגן.
    בכל מקרה - עד שבוע הבא אני מאד מאד חוששת ודואגת.
    מה זה יכול להיות?
    בדיקה גופנית שעשו לה - לב ,ריאות וכו נמצאה תקינה.
    כמו כן היא אוכלת יפה ועולה במשקל.חיונית צוחקת וכו..
    אשמח לקבל הערכה ממך
    תודה
    מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אסימטריה בצלעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסימטריה בצלעות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    28/09/2011

    מירב שלום.

    לא ציינת את מהלך הלידה. האם הלידה היתה טראומתית? שימוש בואקום, או חילוץ קשה? משקל לידה גבוה אשר הקשה על הלידה? (יתכן שבר עם איחוי לאחר לידה טראומתית)
    אני חושב שהכלי הנכון לזיהוי של אסמטריה המיוחסת לעצם (צלע) הוא רנטגן ולא אולטרהסאונד. והחלטתו הראשונית של רופא הילדים שלכם היא הנכונה. יש וריאציות הנחשבות נורמליות, ונקווה שזה כל הסיפור. רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    מירב
    28/09/2011

    תודה רבה
    הלידה לא היתה טראומטית, ללא ואקום.רגילה.והמשקל היה יחסית נמוך - 2.760 קג
    מכיוון שקיבלנו הפנייה לאולטרסאונד אז נעשה זאת בכל מקרה ורק אחכ אם לא תהיה ברירה נעשה רנטגן.
    מה דעתך?שנה טובה ותודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    28/09/2011

    שלום מירב.
    אני חושש שאולטרהסאונד הוא הכלי הלא נכון לבירור. יש לו יתרונות ברורים - הוא לא גורם לקרינה! יש לו חיסרון עצום - הוא לא כלי הדמייתי טוב לפתולוגיות בעצם (רקמה שהיא קשה...) ויותר יעיל לרקמות רכות (איברים פנימיים, מוח, כליות, דרכי שתן, בטן, רחם/הריון).
    אני חושב שאתם רוצים "לחפש מתחת לפנס", למרות שאיבדתם את החפץ בפינה החשוכה, שם אין תאורה... הפנס שלכם הוא האולטרהסאונד... ואני מבין שאתם מעוניינים להימנע מחשיפה לקרינה. אבל אני חושב שזה לא יתן לכם תוצאות כלשהן. תעדכני אותנו כאן מה קרה בסוף, נלמד גם אנחנו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום