מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פצעים בעור תינוקת- אשמח לעזרה דחופהקרן01/10/2011
שלום רב,
בתי בת 9 חודשים. נתגלו פצעים בעור לפני כשבועיים. רופא ילדים חשד שזהו חיידק (סטפילוקוק) ונתן אנטיביוטיקה לשבוע צפוויט 250 מ"ג. המצב הוחמר - נוספו פצעים במקומות שונים בעור (התחיל רק ברגליים ולאחר שבוע הטיפול נוספו בפנים, מאחורי האוזן, על הלחיים, בידיים וכו'..). חשוב לציין כי הפצע מאחורי האוזן היה נפוח מאוד. הרופא שלה לא היה והייתי אצל רופאה מחליפה שנתנה אוגמנטין 400 לחמישה ימים. הנפיחות מהפצע מאחורי האוזן ירדה אולם הפצעים לא נעלמים וכל כמה שעות נוספים חדשים
האם המצב דחוף ודורש פניה למיון? (שבת) או שאוכל לגשת מחר בבוקר לרופא ?
עוד אציין כי היא משלשלת בחריפות ואיני יודעת גם מה לעשות בנושא זה... איבר המין שלה והישבן אדומים להחריד על גבול הכוויה....
האם יש תזונה מומלצת במצב זה ?
מודה מראש
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בעור תינוקת- אשמח לעזרה דחופה - תגובה
ד''ר אבישי קרן01/10/2011קרן שלום. קשה לתת תשובה על פריחה בלי לראות אותה. אם אכן מדובר בזיהום עורי משמעותי, אזי הטיפול בצפורל ואוגמנטין הינם טיפולים מתאימים. אך אם הזיהום איננו על רקע זיהומי חיידקי (סטפילוקוק או סטרפטקוק) קרוב לודאי שזה לא יגיב לטיפול באנטיביוטיקה. יתכן כי זו פריחה ויראלית, אשר תחלוף עצמונית ללא טיפול, או דלקתית על רקע של אסטמה של העור - אז יועיל טיפול במשחות סטרואידליות. אם רופא הילדים לא נתן את המענה, יתכן שיש מקום לבדיקת רופא עור ילדים.
בנוגע לישבן - אני ממליץ בד"כ לחשוף את הישבן לאויר (להשכיב את הילדה על מגבת, אותה היא תלכלך ביציאות במקרה הכי נורא...), וכן למרוח משחה המכילה אבץ בריכוז של 40%. (יש כמה סוגים, לשאול את הרוקח). אם אין שיפור - יש מקום למשחות המכילות תרופות אנטי-פטרייתיות (ניתן להשיג ללא מרשם רופא, בייבי אגיסטן), או עם סטרואידים/אנטיביוטיקה - במרשם רופא בלבד.
אם הילדה ללא חום, ועירנית ופעילה, ניתן לחכות לבדיקת רופא ביום א'.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
