מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת שנה מתעוררת בבכיטלי05/10/2011
שלום,
בתי בת 13 חודשים.
כבר הייתה תקופה ארוכה יחסית שישנה טוב מאוד בלילה.
בחודש וחצי האחרון יצאו לה שיניים חדשות בבת אחת (אחת מהן תוחנת גדולה בצד) וזה גרם לה לחוסר תאבון מוחלט במשך כמה שבועות. כתוצאה מזה היא התחילה להתעורר בלילה רעבה. חזרתי שוב לתת בקבוק בלילות, כי ידעתי שהיא רעבה.
כבר עברו שבועיים מאז שחזר לה התאבון ואני רואה את השיניים החדשות שבקעו, אבל שנת הלילה שלה השתבשה לגמרי.
היא מתעוררת המון פעמים בלילה בבכי ורוצה שארים אותה. על הידיים היא נרגעת וכשאני שמה אותה בחזרה במיטה היא שוב בוכה או שמתחילה לבכות זמן קצר אחרי שהחזרתי למיטה.
חשדתי שאולי יוצאות עוד שיניים וזה כואב לה או שאולי יש לה גזים (כי אני מרגישה אותם יוצאים כשהיא בוכה אצלי על הידיים), אז ניסיתי פעמיים לתת לה נובימול לפני השינה או באמצע הלילה, כדי לבדוק אם זה יגרום לה לישון יותר רגוע.
היה נדמה שהיא באמת הייתה יותר רגועה בשש שעות הבאות לאחר מתן נובימול. עדיין היו התעוררויות, אם כי פחות בכמות ופחות היסטריות מבדרך כלל.
האם מותר לי לתת לה לפעמים תרופה נגד כאבים לפני השינה או כשהיא מאוד בוכה?
אולי יש משהו שמומלץ יותר מנובימול?
אני פשוט לא בטוחה מה הסיבה לבכי וככה יש לי אפשרות לעקוב כמה פעמים האם יש שינויי או שיפור באיכות השינה והאם הבכי באמת נובע מכאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנה מתעוררת בבכי - תגובה
ד''ר אבישי קרן05/10/2011טלי שלום.
אפשר לפעמים לתת משהו להרגיע כאב, גם אם לא מזהים ממש את המקור. קל יותר לתת טיג'ל לשיניים או אוטידין (טיפות) לאזניים - מתוך הנחה שהשיניים או האזניים הם המקור לכאב. אם לא - אז אפשר אקמול/נובימול.
במקרה של המשכות הכאבים האלה יום יום - כדאי לפנות לבדיקת רופא, אולי ימצא משהו שלא חשבת עליו? אבל שניתן למצוא בבדיקה פיזיקלית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
