גודש רציני באף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גודש רציני באף
    קונצי
    11/10/2011

    הגוזל שלנו בן שנה ושבעה חודשים והתחיל השנה סוף סוף גן.
    כמו הרוב, גם הוא כבר "זכה" במחלות: ברונכיט, איזו דלקת בעין ונזלת עם שיעול שהופכים לכרוניים.
    בשבוע האחרון נוצר אצלו גודש רציני באף שמקשה עליו מאוד את הנשימה בלילה, והוא מתעורר המון משנתו בבכי.
    אפילו אני, כשאני מקשיבה לנשימתו, משתנקת בתוכי כהזדהות...
    שאלתי היא: האם ניתן לתת לו את הטיפול של אפלפי (של טיפטיפות)? אני יודעת מניסיון של אחרים שזה מאוד מועיל לילדים שהם קצת גדולים יותר (מעל גיל שנתיים וחצי).
    אז שוב, האם טיפות אלו יכולות להתאים לילד בן שנה ושבעה חודשים?
    אודה לתגובה.
    חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גודש רציני באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודש רציני באף - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    12/10/2011

    שלום רב.
    אני בד"כ ממליץ על טיפול במי מלח (או בשפריצר, או דרך אינהלציה) עד יעבור זעם... ולשאלתך - ניתן להשתמש באפלפי החל מגיל שנה, במרשם רופא. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום