מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הלבשת תינוקותמישהי22/10/2011
היי לכולם.
אני ממש חסרת אונים. התינוקת שלי בת חודש ויומיים ואני ממש לא יודעת צאיך להלביש אותה מבחינת חום וקור... בינתיים שמה לה שתי חולצות ארוכות ומכנס בבית. בחוץ יש רוח אז מכסה אותה גם בשמכה. אני מפחדת שאני מגזימה. אני כל הזמן פוחדת שקר לה הראי בבטן 37 מעלות...היום בבוקר היה בבית 21 מעלות ועם שתי חולצות ומכנס האף שלה והידיים היו קרים והיא התעטשה.... כיצד אני צריכה לנהוג? איך להלביש? איך יודעים שקר לה? חלילה שלא תצטנן אבל מצד שני שלא תהיה היפוכונדרית...בבקשה תעזרו, אני גם בסרטים מהחורף הקרב...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלבשת תינוקות - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/10/2011הכי חשוב ללכת לפי ההגיון,
כלל בסיסי הוא לשמור על חום החדר מעל 22 מעלות בעיקר בחורף,
כעת עונת ביניים- 2 שכבות בבית נשמע הגיוני, כשיוצאים וקריר עוד כיסוי ולהקפיד על כיסוי הראש בגלל שטחו הגדול יחסית והאפשרות לאבד חום דרכו.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ועוד...
מישהי24/10/2011אבל איך יודעים אם קר לה?
בנוסף אני גם הצטננתי עכשיו ואני נורא פוחדת להדביק אותה. לא יודעת אילו תרופות לקחת... רופא משפחה רשם לי רוקסט אבל באלון לצרכן רשום שאסור בהנקה. יש לי שעול יבש, כאב גרון ובית החזה ונעלם לי הקול. מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
