הקאה חד פעמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקאה חד פעמית
    שואלת שאלה
    28/10/2011

    שלום רב!
    בת בת שנה ושבועיים.אתמול אכלה בצהריים 2 גמדים,ובערב לפני השינה 80 מ"ל מטרנה בלבד.כאשר באתי יותר מאוחר לנסות ולתת לה עוד,היא הקיאה המון,והאמת שהיה לזה ריח של הגמדים שאכלה בצהריים..
    שאלותי הן האם יכול להיות שהגמדים "פשוט לא התעכלו טוב" בקיבה ולכן יצאו, אפילו שעברו 6 שעות מאז שאכלה אותם?
    יש לציין כי לאחר ההקאה לא נמדד חום,ולא נתתי לה עוד לאכול מהחשש שתקיא בשנית.לאחר מכן נרדמה כרגיל וישנה כל הלילה.
    האם באמת תינוק יכול להקיא פעם אחת ללא סימפטומים נוספים?למה עלי לשים לב בזמן הקרוב?כי למשל הבוקר שתתה מטרנה כרגיל וחזרה לישון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאה חד פעמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאה חד פעמית - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    28/10/2011

    שלום רב.

    מהקאה האחת לא "עושים עניין", ודאי אם לאחר ההקאה הילדה ישנה טוב, ואח"כ הספיקה לאכול בלי להקיא שוב. הקאה היא תלונה מאוד לא ספציפית ויכולה להיות התייצגות של אינספור מחלות, וכן קורית במצבים נורמלים לעיתים. אם הכל חלף - אז ניתן לחזור לשגרה ולהיות רגועים.
    אם יופיעו סימנים נוספים (שלשול? חום? הקאות נוספות? פריחה?)... יש לפנות לבירור אצל הרופא המטפל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום