אוכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל
    נלי
    01/11/2011

    שלום רב.
    יש לי תינוקת בת שלושה שבועות נולדה 2250 עם SGA, היום שוקלת 2800. אוכל כל 3 שעות 60-70 מ"ל מטרנה. אני רוצה לדעת איך ומתי אפשר וכדאי לעבור לאכילה כל 4 שעות ואיך מחשבים את הכמות שהיא צריכה אם עוברים ל6 ארוחות במקום 8.
    עוד דבר, אני מעירה אותה בלילה כדי להאכיל אותה האם כדאי להמשיך ולהעיר אותה או אם היא לא מתעוררת עדיף לתת לה לשון...
    בגלל שנולדה כל כך קטנה אני מאוד מקפידה על האוכל ו על השעות אני רוצה שהיא לצמצם את הפער...
    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    01/11/2011

    שני, מזל טוב.
    הדרך הטובה ביותר להעריך אם הילדה עולה במשקל זה במעקב שבועי בטיפת חלב. אם הם מרוצים שם ממנה, אפשר להגדיל את המרווחים של הביקורים בטיפת חלב.
    יש נוסחה שאפשר להעזר בה (אבל לא להיבהל אם יש חריגות לפה או לשם...).
    התינוקת שלך אמורה לאכול בערך 150 X משקל, ואת המכפלה לחלק למספר הארוחות.
    לדוגמא, היא שוקלת כמעט 3 ק"ג, אז הכמות ליממה היא 450 מ"ל (=3X150). ואת זה מחלקים ל 8 ארוחות (ארוחה כל 3 שעות), כך שכל ארוחה היא בערך 60 מ"ל...
    אם מחלקים ל 6 ארוחות, אז כל ארוחה היא בערך 80 מ"ל.
    מתי עוברים לפחות ארוחות ביממה - לפי הדרישה של הילדה. עם הזמן את תראי מתי היא אוכלת כי היא רעבה, ומתי היא אוכלת כי את החלטת שהגיע הזמן... ועם הזמן זה יהיה טבעי לכן.
    אין לדחוק בה להעלות במשקל מהר מהר... הצפי של מתי הילדה אמורה להשלים את ה"פער" הוא עד גיל שנתיים... יש זמן!
    לגבי השינה בלילה - את יכולה לתת לה עוד שעה (במקום 3 שעות, לחכות 4 שעות), ואז להעיר אותה... אם את רואה שזה מסתדר, אפשר בהמשך לחכות קצת יותר... את תראי שאם היא ישנה יותר זמן, הארוחה שאח"כ תהיה גדולה יותר... וזה יסתדר עם החישוב הכללי.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה...

    נלי
    01/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה :)

    ד''ר אבישי קרן
    01/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום