בן שלושה חודשים - לא רוצה לאכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שלושה חודשים - לא רוצה לאכול
    קרן
    08/11/2011

    שלום יש לי תינוק בן שלושה חודשים בשבוע האחרון הוא התחיל לעשות בעיות עם האוכל. הוא אוכל סימלאק אדוואנס כמות 120 . ביום שבת פתחתי קופסא חדשה של סימלאק אדוואנס פלוס - החדש !!! כי זה מה שיש על המדפים ולא יהיה יותר את הקודם ומאז הוא אוכל בכוח ולא מסיים ואפילו בו זמנית נותן יציאה רכה מאוד מימיית ומושך את שעות האכלה ל 4 עד 5 ואפילו 6 שעות , באופן כללי הוא מתנהג בסדר גמור לא בכיין או נודניק פשוט לא מעוניין באוכל, הוא נמצא בגן ובגן יש את האריזה הישנה של הסימלאק אבל גם שם הוא עושה בעיות עם האוכל.
    שאלתי האם כדי לעבור לתחליף אחר?
    מה עושים ?
    תעזרו לי פלייייייייז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שלושה חודשים - לא רוצה לאכול - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    08/11/2011

    שלום קרן.
    כל החלפת כלכלה יכולה לגרור עימה שינויים במערכת העיכול, עצירות או יציאות רכות. תני לו עוד קצת זמן להתרגל, ואל תכריחי אותו לגמור את האוכל או לדחוף לו אוכל בכוח... אם זה ימשך מעבר לשבועיים, בלי שהוא חוזר לשגרה - יש לפנות לבדיקת רופא, שיראה אם יש משהו אחר שמפריע לו.
    כל זאת נכון, בהנחה שהוא לא מקיא, לא מרייר, בלי חום, בלי שינוי בהתנהגות. אם יש אחד מהתסמינים הללו - רצוי לפנות לבדיקת רופא קודם לכן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום