ליחה והקאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליחה והקאות
    רוני
    21/11/2011

    שלום רב,

    הבן שלי בן ארבעה וחצי חודשים מיום שישי סובל מחום הולך ובא ומהקאות בכמות משתנה- ביום שישי הוא הקיא פעמיים (פעם אחת אחרי מרק ופעם אחרי תמ"ל- הוא צורך סימילאק אדוונס פלוס) ביום שבת הוא הקיא שלוש פעמים והיום הוא הקיא פעמיים- חשוב לציין כי הוא משתעל המון ואז מקיא- זה קורא בחלק מהפעמים אחרי האוכל אבל לא אחרי כל ארוחה- היינו אצל רופאת המשפחה והיא אמרה שההקאות נובעות מהליחה ובנוסף נתנה לו פעמיים ביום 2cc אנטיביוטיקה כי יש לו אודם באוזניים ובגרון.
    יתרה מזאת הוא סובל מצינון כבר מעל לשלושה חודשים- היינו אצל רופאת משפחה שלוש פעמים והיא אמרה שהריאות נקיות ונתנה לו שטיפות לאף עם מי מלח- השאלה שלי היא האם יתכן ובמידה ואני אעבור לתמ"ל על בסיס חלב סויה ההקאות והנזלת יעברו? שמעתי כי ילדים עם תופעות דומות עברו לתמ"ל צמחי ומצב השתפר- מה דעתך?

    בתודה מראש,
    רוני!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליחה והקאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה והקאות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    21/11/2011

    רוני שלום.
    המעבר לכלכלה צמחית נובע מכך שיש קשר בין כלכלה חלבית לליחה.
    מאידך, כלכלה צמחית מכילה פיטואסטרואגנים (=הורמון נשי), ולא הייתי ממליץ על תוסף שכזה לכלכלה של ילד, אם אין צורך אמיתי בכך. ההמלצות הרפואיות לכלכלת סויה הן מועטות מאוד, וקיימות במצבים נדירים מאוד (מחלות נדירות כמו גלקטוזמיה, וכד'). ליחה איננה מחלה, ולכן אין צורך בטיפול בה, ולכן לא הייתי ממליץ על שינוי בכלכלה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום