אדים קרים - אדים חמים, מה ההבדל?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אדים קרים - אדים חמים, מה ההבדל?
    דידי
    30/11/2011

    שלום,
    בני בן שנה ותשעה חודשים ומחרחר כמעט מהלידה.
    מאז ספטמבר, התחיל גן בפעם הראשונה ומנוזל כמעט באופן קבוע.
    אני ממש לא מצליחה לעשות לו אינהלציות - הוא מתנגד נחרצות, ומדי פעם מצליחה לשים לו תרסיס מי ים (גם אחרי מלחמה קצרה...).
    בלילה הוא ממש נחנק כל פעם מזה שהאף שלו סתום, ממש כואב הלב. וזה גם מעיר אותו המון משנתו בבכי ותסכול.
    במשך חודשים שמנו בחדר מכשיר אדים קרים, אך לדעתי זה לא כל-כך מועיל.
    מה ההבדל בין מכשיר אדים קרים למכשיר אדים חמים?
    אודה לתגובה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדים קרים - אדים חמים, מה ההבדל? - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/11/2011

    הרעיון של שני המכשירים דומה. שני המכשירים יוצרים אדים ולחות בחדר, דבר שיכול להקל על הנשימה, לרכך את ההפרשות ולאפשר להפרשות האלה לצאת. מכשיר אדים חמים נחשב פחות בטיחותי מהקרים..(חשש לכוויה וכד'). אך פעילותם, בגדול, דומה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום