יצירת אינטימיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יצירת אינטימיות
    יולי
    05/12/2011

    שלום לכולם,
    אשמח לעצות. אני אכולת רגשות אשם.אני מרגישה שאני לא מספיק משקיעה בתינוקת שלי הת חודשיים וחצי.אומרים שעד גיל שנה הקשר בין אם לתינוק זה דרך הנקה. לצערי הצלחתי להניק רק 40 יום. כיוון שחליתי והייתי חייבת לקחת תרופות והפסקתי להניק לכשבוע, ככה החלב נעלם... הייתי ממש בדכאון והיום אני מאכילה רק מבקבוק. אני נורא מקנא באימהות שמניקות ומרגישה שלא התאמצתי מספיק בשביל להניק. מרגישה שאיבדתי את הקשר עם התינוקת, את הפעולות שאני עושה איתה כל יום כל אחד יכול לעשות איתה.... בנוסף, אני עוד כחודש חוזרת לעבודה, יש לי עבודה טובענית, במקרה הטוב אצליח להיות בהבית רק בחמש או שש בערב. ככה שלא יהיה לי ינותר מדי זמן לבלות איתה. התינוקת רוב הזמן תהיה אצל סבתא שלה. אני נורא מפחדת שעכב כל זה, התינוקת בכלל לא תדע שאני האמא שלה ולא תרגיש בי צורך. תייעצו לי בבקשה אילו דברים מיוחדים אני יכולה לעשות איתה בשביל ליצור אינטימיות וקירבה. זו לידה ראשונה, לכן אני מתרגשת מכל דבר קטן ואכולת רגשות אשם...אני ממש רוצה שהיא תאהב אותי ותרגיש בי צורך, איך לעשות זאת. בבקשה עצות.
    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יצירת אינטימיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יצירת אינטימיות - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    07/12/2011

    יולי שלום רב,
    הדילמה שלך משותפת להרבה מאוד אמהות המשלבות קריירה ואמהות,
    קרוב לוודאי שהאינסטינקט האמהי חזק מכל דבר אחר,
    העצה היחידה שלי אלייך, ליהיות שלמה עם עצמך ועם הדרך שבחרת,
    רגשי אשם וחרטה לא יקדמו או יועילו,
    ולנצל את המקסימום של הזמן שנותר לך פנוי כדי לבלות זמן איכות עם התינוקת,
    בהצלחה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום