תינוקת בת 4 חודשים, שיעול,נזלת, חום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 4 חודשים, שיעול,נזלת, חום
    נילי
    09/12/2011

    שלום רב,
    מיום ראשון תינוקת שלנו בת 4 חודשים, מנוזלת, משתעלת. היינו אצל רופא ילדים המליץ על טיפות אף ואינלציה ען ונטולן 0.2 מל' + 1.5 מי מלח. היום כעבור 4 ימים להערכתי אינלציות לא עזרו - תינוקת משתעלת המון מקיאה את האוכל ובנוסף עכשיו עלה לה חום ל-39. רצנו לרופא תורן בדק והמליץ על הטיפול באקמול עד יום ראשון. השאלה שלי: האם זה תקין או שניתן כרגע לעשות עוד משהו? ועוד שאלה שמתי לב כי במהלך השבועה הזה השתן של התינוקת קצת אפור ואם ריח חזק וגם כאשר עלה לה חום היו בטיטול קצת הפרשות בצבע כתום-צהוב, האם זה תקין?

    מראש תודה על התשובה,
    אמא מאוד מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 4 חודשים, שיעול,נזלת, חום - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    11/12/2011

    שלום רב,
    אני ממליץ במחר בבוקר לפנות לבדיקת רופא. חום מעל 39 מעלות, יחד עם התלונה של ריח חזק (חריף?) דורש בירור הכולל בדיקת רופא ילדים + בדיקות מעבדה (שתן כללית ותרבית, ספירת דם).
    בהצלחה ורפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום