עצבנות וחולשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצבנות וחולשה
    נטלי
    10/12/2011

    שלום,
    בתי עוד מעט בת שנה, במהלך כשבוע וחצי יש לה נזלת, חולשה. יום אחד היה לה חום, וכמה ימים פריחה בגוף, קצת חרחורים בדרכי נשימה העליונות.אנחנו במשפחה גם לא הרגשנו טוב, לבעלי יש הרפס.
    היינו אצל רופא.
    השאלה שלי היא כזאת: בין היתר, היא עצבנית יותר: כשמחזיקים אותה, מרביצה לנו בפנים, מסובבת את הראש מצד לצד בתוקפנות, צורחת. היו לילות שקמה בלילה וצרחה, והיה מאוד קשה להרגיע אותה. לפני המחלה היא הלכה די טוב, עכשיו מועדת...
    האם מדובר בסתם חולשה ותופעות של מחלה או תיתכן פגיעה עצבית?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצבנות וחולשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצבנות וחולשה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    11/12/2011

    נטלי שלום רב.
    נראה שביתך סבלה ממחלה ויראלית שחלפה. לעיתים מחלות ויראליות נמשכות מספר ימים נוסף לאחר השיא שלהם, עם החלמה איטית יותר. בשל ההליכה הלא תקינה, הייתי ממליץ לפנות לבדיקת רופא אשר יתרשם אם מדובר בצרבליטיס, אשר יכולה להתבטא בהליכה לא יציבה, והאם יש צורך להמשיך לברר את תלונותיה.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום