מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעול טורדני,צליל07/01/2012
ערב טוב בני בן שנה ותשעה חודשים יש לו היסטוריה של התקררות ושיעולים, לפני שנה אושפז עקב ברונכיליטיס, ועד לפני חצי שנה הרגשתי שהנחירות שלו הם יתר על המידה אז בדקו ואמרו שיש לו שקד שלישי, כשמתקרר מטופל באנילציות, כרגע הוא משתעל בצורה חזקה מאד, אני רוצה לקחת אותו לרופא, ואקבע תור עד שיקבעו לי תור, אפשרי לעשות לו אנילציות יש לי את כמויות, או שכל דבר לגופו אולי עכשיו לא צריך תכשיר מסויים,יש לי את הטרבולין, בודיקורטומים פזיולוגים ,,(לי היה דלקת גרון כנראה הדבקתי אותו)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול טורדני, - תגובה
ד''ר אבישי קרן07/01/2012צליל שלום.
אם הוא סובל מקוצר נשימה לעיתים, אז אין כל בעיה להתחיל כבר בלילה טיפול באינהלציה של טרובלין ומחר להיבדק ע"י הורפא.
אם הוא סובל משיעיול נבחני לעיתים, אז אפשר להתחיל בלילה טיפול בחשיפה לאויר קר, ואם אין שיפור - בבודיקורט, ומחר לפנות לבדיקת רופא.
ואם אין לו רקע של צפצופים או שיעול נבחני, והוא רק מנוזל, יתכן שיספיק לו רק אינהלציה של מי מלח ותו לא .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובה, לד' אבישי קרן,
צליל08/01/2012תודה לך דר' אבישי קרן, בלי נדר אקח אותו לרופא, זה שיעול כמו של אדם מבוגר אני מרגישה שיש ליחה, מעבר לכך למה התכוונת חשיפה לאוויר קר? אני כל יום מהגן ישר מביאה אותו הבית שמא יהיה רוח, ושוב יהיה חולה, (רק אתמול אחרי איזה חודשיים יצאתי איתו ביום לגן שעשועים כי היתה שמש בלי רוח)האם כדאי לקנות מכשיר אדים קר? (מכשיר אנילציה יש לי, בתודה ושבוע טוב,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובה, לד' אבישי קרן, - תגובה
ד''ר אבישי קרן08/01/2012כאשר הילד סובל משיעול נבחני, זה נובע לעיתים מבצקת באיזור הלוע. חשיפה לאויר קר יכולה לשחרר את אותה היצרות זמנית באיזור דרכי האויר העליונות. אדים קרים הוא מכשיר יעיל ושימושי כאשר הוא מופעלך כל הלילה בחדש, הוא מוסיף לחות, ומקל על קשיי הנשימה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר' אבישי קרן,
צליל08/01/2012אני מודה לך דר' אבישי קרן, אכן יש לו ציפצופים, אז אני צריכה לעשות לו אנילציה עם בודיקורט, טרבולין, ומים פזיולוגים, כל אחד מינון אחר, 3פעמים ביום 7ימים, תודה רבה,שעזרת לי,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלאדבר. בהצלחה.
ד''ר אבישי קרן08/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
