מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רנטגן בפניםמלי11/01/2012
בוקר טוב
בני בן שלו ואובחו אצלו ירידה בשמיעה באוזן ימין ("השמיעה בגבול התחתוןשל הנורמה עד ירידה קלה בתדר 4KH2)
הלכנו לרופא אף אוזן גרון והוא אמר שזה יכול להיות קשור לאף ובקש שנעשה רנטגן בפנים
זה לא מסוכן? זה מפחיד אותי מאוד
אשמח לחוות דעת
תודה
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רנטגן בפנים - תגובה
ד''ר אבישי קרן11/01/2012שלום רב.
הצילום לפנים אינו שונה מצילום לבית החזה או לבטן, יש אמנם קרינה, אבל לא נוראית בצילום אחד. יש לברר מה רופא האא"ג מחפש בבדיקה זו? והאם לממצא אותו הוא ימצא יש טיפול שלצורכו יש הכרח בצילום הפנים.
לפעמים, יש רופאים שמסתפקים בקליניקה של הילד ובבדיקות נוספות לא חודרניות כדי לקבוע מה האבחנה ומה הטיפול.
להבנתי, הרופא מחפש האם יש אדנואידים מוגדלים בצילום, ולפי זה יוכל לקבוע אם יש צורך בניתוח או לא. נראה לי שכדאי שתבררו איתו מה הוא מחפש בצילום, והאם יש משמעות לתשובה אותה יקבל בצילום לפעילות שאותה יציע לבצע (כמו, אם א כן יש אדנואידים מוגדלים, האם הוא ממליץ על ניתוח? האם אתה מעוניינים בניתוח? האם יש דרך אחרת לטפל בירידה בשמיעה (כפתורים בתופיות בלי הסרת האדנואידים), שימוש במכשיר לא חודרני ל פתיחת הצינוריות הפנימיות לאוזן התיכונה (POPEARS), אולי די במעקב אחר השמיעה בעוד כמה חודשים בלי כל טיפול...
ממליץ בחום לברר את כל הפרטים עם הרופא אא"ג. ולעיתים, מומלץ לשמוע דעה שניה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, נברר
מלי11/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר צילום- לחוצה!!!!
מלי23/01/2012דר' אבישי שלום
בני עשה צילום ולהלן התשובה:
: *ממצאים
נזופארינקס (צילו ם צדדי
============================
תפיחות ברקמות הרכות (האחוריות) של הנזופרינקס
והיצרות מינמלית של תעלת האוויר.
אדנואידים מוגדלים
הרופא אמר שמדובר בפוליפ קטן והמליץ ךהמתין 3-4 חודשים ואז לבדוק שוב האם הפוליפ קטן או גדל ואז יש צורך בניתוח.
קראתי שפוליפ עלול להיות סרטני, אך יודעים, האם ההמתנה הכרחית?
האם פוליפ יכול לקטון? האם אין מנוס אלא לנתח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר צילום- לחוצה!!!! - תגובה
ד''ר אבישי קרן23/01/2012מלי שלום.
בפיענוח של הצילום לא מוזכרת המילה פוליפ. כתוב אדנואידים, שהם רקמה לימפתית, שהמהווה חלק ממערכת החיסון של הילד. רקמה לימפתית שכזו יכולה לגדול ויכולה לקטון, והיא בד"כ משנה את גודלה בתגובה לזיהומים של דרכי האויר.
אין שם גידול סרטני!!! לא לדאוג!!!
ההיצרות של דרכי האויר היא מינימלית, כלומר קרוב לודאי שאין צורך רפואי בהוצאת אותם אדנואידים.
תמשיכו מעקב אצל רופא הילדים. ותנשמו עמוק... אין מה לדאוג.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה
מלי23/01/2012נמשיך במעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
