הזעה בתינוק בן שלושה שבועות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הזעה בתינוק בן שלושה שבועות
    נטע
    12/01/2012

    שלום,
    התינוק שלי היום בן שלושה שבועות. אתמול בלילה ל פעם שלקחתי אותו להנקה שמתי לב שעל הצד שהוא שוכב הוא ספוג זיעה בכל שכבות הבגדים (הוא ישן על הצד בלילה - כל פעם צד אחר). הוא לבוש בבגד גוף+רגלית\מכנס+אוברול משמע סך הכל 2 שכבות לבוש שזה לא הרבה! (כשראיתי זאת לראשונה הוא היה לבוש בחולתה נוספת שאותה הורדתי וכלום לא עזר). הוא מכוסה בשמיכת פליז קטנה ומכיוון שהוא ישן לידי אז גם בשמיכה שלנו - פוך, והחדר מחומם לכ 23 מעלות עם רדיאטור. האם זה יותר מידי? האם הוא לבוש יותר מידי? כי בכל זאת חורף ואומרים לפחות שכבה אחת נוספת בהשוואה אלינו
    במהלך הלילה והבוקר עכשיו החלפתי לו כבר 3 פעמים בגדים מכיוון שהיה ספוג לגמרי. ושוב מדגישה - הוא לא מזיעה בצוואר למשל או בבית שחי - רק בצד שהוא שוכב עליו וזיעה שמתפשטת על שטח נרחב ביותר.
    אשמח לעזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזעה בתינוק בן שלושה שבועות - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    14/01/2012

    קרוב לוודאי שהתינוק לבוש יותר מידי
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום