דלקת בעין ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בעין ?
    סמדר
    16/01/2012

    הבת שלי בת שבוע
    אתמול התעוררה בבוקר והעין שלה (עין אחת) הייתה "סתומה" בצהוב (מוגלה או ההפרשה מהעין)
    ניקיתי לה עם צמר גפן טבול בחלב אם
    אחר כך כל פעם שקמה משינה שוב העין התמלאה בצהוב והיה לה קשה לפתוח אותה
    ניקיתי באותה שיטה
    היום קמה בלי ובמשך היום היה לה קצת אך פחות
    אני לא רוצה להוציא אותה בקור הזה לרופא... תוכל לייעץ לי האם זו יכולה להיות דלקת או ר הפרשה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בעין ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בעין ? - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    17/01/2012

    יעל שלום.
    דלקת והפרשה הן יכולות להיות אותו דבר... וקשה לקבוע ללא בדיקת רופא. דלקת בד"כ תתבטא באודם בלחמית העין, שנשאר גם לאחר ניקוי העין.
    בנוגע לניקוי העין עם חלב אם... יש לי מעט הסתייגות. חלב אם יכול להיות טוב לזיהומי אוזן/עור כתרופת "סבתא", שם יש פחות משמעות אם ניתן טיפול לא סטרילי. הכנסת חומר לא סטרילי לעין - הוא יותר בעייתי. וחלב אם, למרות היותו חומר נקי, ביולוגי, הוא לא בהכרח סטרילי. הייתי נמנע מטפטוף של חלב אם לעין. (אותה הסתייגות בנוגע להכנסת חלב לאף, משום שהוא חומר שומני, אשר יכול להגיע בטעות לריאות...).
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום