שינה עם כרית לתינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה עם כרית לתינוקת
    דיקלה
    17/01/2012

    יש לי תינוקת בת 9 חודשים שמאוד אוהבת לישון עם כרית (כרית רגילה של מבוגרים)
    היא ישנה על הבטן ובגלל שהיא קטנה לא רק הראש על הכרית אלה חצי גוף על הכרית ורק הטוסיק והרגלים לא.

    כרגע אני נותנת לה להרדם עם כרית ואני מוציאה לה את הכרית שאני הולכת לישון.
    אני בכלל לא יודעת ורציתי לשאול עם מותר לתינוק לישון עם כרית??? או שיכול להזיק
    או שאם יש כריות מיוחדות לתינוק שכן מותר אשמח לדעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה עם כרית לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה עם כרית לתינוקת - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    17/01/2012

    דיקלה, שלום .
    לא מומלץ להשתמש בכרית עד גיל שנתיים בערך.
    שכיבה על הבטן, גם היא לא מומלצת... מחשש למוות בעריסה. אם כי, ביתך כבר בגיל שהיא יודעת להתהפך מצד לצד, ככה שהמשמעות של ההקפדה על השכבה על הגב בגילה פחות עקרונית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה ברשותך. תודה

    דיקלה
    18/01/2012

    לגבי שינה על הבטן אין באמת מה לעשות כי ככה היא רוצה, כשהיתה בת 3-4 חודשים אז נילחמתי וסובבתי אותה כל הזמן וזה היה בדיוק ל 5 דקות ואז היתה מסתובבת שוב. בטיפת חלב אמרו שאין מה לעשות ולאפשר לה לישון. בגילה הסכנה כבר פוחתת אם אני לא טועה??

    לגבי הכרית בלילה מתשובתך אני מבינה שאין כרית לתינוקות ולא מומלץ בכלל לתת לה לישון על שום כרית, אני אשתדל בהחלט.
    אבל רציתי לשאול אם בסדר להרדים אותה על הכרית ואז להוציא לה שהיא נרדמת. או שגם להתעקש שלא???

    (לצערי היא הורגלה לכרית בגלל שאני שמה אותה במיטה או במזרון שלה עם בקבוק אז אני שמה לה כרית כדי שתאכל) היא לא מצליחה לאכול לבד בטרמפולינה שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה ברשותך. תודה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/01/2012

    הי.
    אין כרית לתינוקות.
    ההרדמה על הכרית, אני מבין, זה בכלל שהיא שותה בקבוק , ושוכבת על הגב (!) ולא על הבטן על הכרית. אני מניח שזה אפשרי. כמובן שאני לא ממליץ על האכלה בשינה. וברגע היא נרדמת להוציא לה את הבקבוק מהפה.
    האכלה, באופן כללי, צריכה להתבצע כאשר הילד ער. והרדמה של ילד תתבצע לא ע"י האכלתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה קטנה

    דיקלה
    18/01/2012

    תודה רבה, איזו זריזות.
    ברור שהיא אוכלת שהיא ערה היא אוכלת לבד כמה שהיא רוצה וכשהיא מסיימת היא זורקת את הבקבוק בצד מסתובבת על הבטן ונרדמת, ואז אני מוציאה לה את הכרית.
    אם אני מוציאה לה כשהיא רק הסתובבה ועדין ערה מתחילה לבכות.

    רק כדי להבהיר: אז זה בסדר שהיא ישנה בערך שעה על הכרית ואז אני מוצאה לה את הכרית או שפשוט בלי כרית בכלל??? אשמח להבהרה כי אני לא יודעת למה אסור ואני לא רוצה להחליט לבד כדי לא לעשות נזק כלשהו.

    תודה רבה פורום מדהים. ויעיל במיוחד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה קטנה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/01/2012

    אני מניח שזה בסדר להוציא לה את הכרית אחרי שנרדמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום