חום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום
    שיר
    19/01/2012

    שלום
    רציתי לדעת מה מאפיין תינוק עם חום? אי שקט או אפתיות או יכול להיות גם וגם? מה הסימנים הראשונים שיכולים להעיד על חום?
    בגיל 3 וחצי חודשים עם איזה חום כדאי להגיע להיבדק?
    והאם ניתן לטפל בינתיים בבית להורדת חום? ואיך? כל 4 שעות אותו מוריד חום או צריך להחליף פעם אקמול ופעם פראצטמול?
    (אין לה חום. אני סתם שואלת לידע כללי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    20/01/2012

    חום מתאפיין אך ורק במדידה של חום מעל 38 מעלות.
    סימנים נוספים שיכולים לבוא עם חום (או ללא חום) יכולים לציין רק עד כמה יש צורך לברר את אותו חום ולטפל באותו חום. דוגמא לסימנים מדאיגים הם אפאטיות, הקאות, ישנוניות, פריחה נקודתית על הגוף. במקרים כאלה יש צורך לטפל ע"י הורדת חום ולהיבדק ע"י רופא. ודאי כאשר מדובר בתינוק קטן.
    במקרים בהם אין סימנים מדאיגים, ניתן לטפל ע"י הורדת חום כאשר החום מציק לילד.
    הטיפול הוא רק כאשר הילד סובל מהחום, ולא בגלל נוכחות חום בלבד.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום