גיל תשעה חודשים וחצי..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיל תשעה חודשים וחצי..
    דקלה
    25/01/2012

    אני מנסה אולי אתה תדע לענות לי... כבר מבולבלת מהעניין.
    אני רוצה להתחיל לתת לביתי בת התשעה חודשים וחצי לאכול דברים אחרים פרט למתרנה פירות ומרק, וחשבתי להתחיל עם יוגורטים טבעיים.
    (רגילים של גדולים כי כל מה שמיוצר עבור ילדים ממותק).

    יש לי כמה שאלות בעניין:
    1. מאיזה גיל מותר להתחיל לתת מוצרי חלב ככגון גבינות קוטג' דניאלה וכדומה?
    2. זה נכון שיוגורט מחלב עיזים יותר בריא ועדיף להביא אותו??
    3. כמה אחוזי שומן מומלץ להביא לתינוקות ביוגורטים וגבינות
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל תשעה חודשים וחצי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה בבקשה.

    מישהי
    26/01/2012

    תודה רבה על תשובתך המהירה.
    לא ממש הבנתי מדבריך איזה יוגורט אתה ממליץ לתת לי להביא לה אז אני רוצה הבהרה.

    1. אם הבנתי נכון אז אתה אומר שלכל יוגורט יש את ההיתרונות שלו אז השאלה שלי האם אפשר לגוון לה פעם יוגורט עיזים ופעם יוגורט רגיל??
    (אני מבהירה שאני אומרת יוגורט אני מתכוונת ליוגורטים הרגילים של הגדולים לא הדברים שמיועדים לילדים כי כל אלה המיועדים לילדים ממותקים)

    2. כמה אחוז שומן של יוגורט לקנות לתינוקת??

    3. אני יכולה להביא לב גם גבינה לבנה וקוטג?? ואם כן אז גם כמה אחוזי שומן?????

    תודה רבה ד"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה בבקשה. - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    26/01/2012

    שלום רב.
    אפשר לגוון בין היוגורטים. אני ממליץ על 3% ולא יותר (למרות שלפי הכתוב בהמלצות הרשמיות של משרד הבריאות, אין להגביל את אחוז השומן בכלל בתינוקות... מה זה אומר? שמותר להגיע ל 10% שומן? ל 30% שומן? שאלה טובה, שאין לי תשובה לה).
    ואפשר לתת קוטג' וגבינה לבנה (= מוצרי חלב), ולגבי אחוזי השומן בהם, אני מציין 3%, אבל כאמור, ההמלצות הרשמיות מדברות על כך שאין להגביל).

    ציטוט מההמלצות:

    7.1.3. במשך השנתיים הראשונות לחיים לא מומלצת הגבלת שומן או כולסטרול בתפריט התינוק מחשש לפגיעה בגדילה ובהתפתחות, עקב הפחתה בצריכת האנרגיה וחומצות השומן החיוניות.

    כפי שאת מבינה, ניתן לשחק באחוזי השומן, כי אין הגבלה רשמית... האם זה אומר שכדאי לפטם את הילד בגבינות שמנות? לשיקולך. אני חושב שאין צורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה הרבה יותר ברור לי

    מישהי
    26/01/2012

    אני מאוד מודה לך על העזרה והסדר בראש.
    אקשיב לעצתך ואקנה יוגורטים גם רגילים וגם עיזים של 3% שומן ואקווה שהיא תאהב.
    אל נשכח שהיא זאת שמחליטה מה לאכול, במידה ולא ילך, אני אקנה את כל הדברים הממותגים לילדים זה מתוק יותר ובטח תאכל.
    ולגבי גבינות וקוטג בין 3% ל5% לא אגזים בשומן.( כי 5% אוכל בדר"כ הבית.)

    יש לי עוד שאלה בנושא אחר ברשותך:
    ביתי בת תשעה חודשים וחצי ולא מוכנה כלל לשתות מים, השבוע ניסיתי להביא לה אפילו מים עם נענע ולא הסכימה לשתות בכלל, אפילו לא טיפה. (אני יודעת שכרגע חורף והשלושה תמ"ל ששותה ביום מספקים לה את הנוזלים, אבל עוד מעט יגיע הקיץ והילדה לא שותה מים כלל)

    רציתי לשאול לעצתך?
    האם לא לעשות כלום ולהמשיך רק לנסות??
    או שאם יש משהו אחר משהו טבעי אולי שגם בריא שאפשר לנסות לתת לה לשתות במקום מים??
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה הרבה יותר ברור לי - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    26/01/2012

    מישהי, שלום
    היא לא חייבת מים אם היא לא רוצה. לאט לאט, והיא תסכים. בקיץ, בגללה חום, היא תרצה מעצמה.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום