הבדל בין מדידה באוזן למדידה בטוסיק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הבדל בין מדידה באוזן למדידה בטוסיק
    שיר
    07/02/2012

    שלום

    רציתי לדעת מה טווח הטעות של מדידה באוזן?

    והאם צריך ללכת להיבדק במקרה של שיעול וצינון אצל תינוקת בת 4 חודשים ללא חום. היא מתנהגת כרגיל ואוכלת כרגיל. נדבקה מאחד מבני הבית כנראה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל בין מדידה באוזן למדידה בטוסיק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    07/02/2012

    טל שלום.
    מדידה באוזן איננה נחשבת אמינה מאוד, ולעיתים ב 2 מדידות שונות נקבל תוצאות שונות מאוד. בתינוקות קטנים הדרך היחידה להתרשם מחום באופן אוביקטיבי היא בדיקה רקטלית.
    כמובן, שאין לבדוק 5 פעמים ביום חום רקטלי... אם התינוקת נראית חולה או שמרגישים שהיא חמה - די למדוד פעם אחת בלבד, כדי להוכיח שאכן מדובר במחלת חום, ואח"כ אין צורך בהמשך מדידות , אלא לטפל כאשר הילדה חמה (נימושה חמה) ונראית שמרגישה רע. אם היא נימושה חמה ונראית טוב - אין צורך לטפל.

    בנוגע לתלונות הנשימתיות, קרוב לודאי שמדובר במחלה ויראלית. אבל ההחלטה ללכת לרופא היא החלטה אישית... לא על כל מקרה בו את היית הולכת לרופא, אני הייתי הולך לרופא... זה תלוי בידע, בביטחון האישי, בניסיון שלנו כהורים, וכל הורה פונה לרופא לפי התחושה האישית שלו.

    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום