הליכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה
    דנה
    09/03/2012

    שלום רב,
    אני לא בטוחה ששאלתי שייכת לורום זה אבל ננסה-
    בתי בת שנה ו-3 חודשים החלה ללכת בסוף שבוע שעבר.(כמה צעדים רצופים).
    בתחילת שבוע זה, באחד הבקרים היא טיפסה ונפלה החוצה מהלול.
    מאז הנפילה(היא לא נבדקה ע"י רופא ) נדמה כי היא "מפחדת" לעמוד ועומדת הרבה פחות
    ממה שכבר עמדה ואף הלכה 5-6 צעדים רצופים, ועכשיו אמנם עומדת, אבל פחות ,והולכת 3-4 צעדים. בנוסף, לפני הנפילה היתה קמה ומנסה ללכת שוב ושוב ועכשיו כשנופלת ממשיכה את הדרך בזחילה.
    גם כשמנסים להעמיד אותה היא לא ככ מסכימה לעמוד.
    אציין כי מבחינה פיזית לא נראה שנגרם נזק חיצוני כלשהו, היא זוחלת, מטפסת ומשתוללת כרגיל, ולא בוכה בכי חריג שיכול להצביע על בעיה או כאב.
    האם ישנה בעיה שכדאי לבדוק בכל זאת??
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    09/03/2012

    דנה שלום.
    אני ממליץ לפנות לבדיקת רופא כדי לשלול שבר באחת מהגפיים בשל הנפילה.
    לפי מה שאת מתארת נראה שלא נגרם שבר, ואולי ביתך חוששת מנפילה נוספת/חבלה נוספת, ולכן עושה מה שכולנו עושים... נמנעים מלנסות שוב, מחשש ליפול.
    אבל, זו הדרך היחידה ללמוד. ולכן צריך לעודד אותה לצעוד ולגרות אותה להמשיך ולנסות.
    ולסיום, תינוקת שהלול לא מהווה בשבילה מחסום - צריך להוציא אותה ממנו, ולא להשתמש בו יותר. הלול איבד את הפונקציונאליות שלו בשבילה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום