מאוד מודאגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מאוד מודאגת
    רוני
    16/03/2012

    שלום
    יש לי תינוק בן חצי שנה זה מספר חודשים שאני והוא משתעלים והוא אף פיתח בעיית עור שנקראת אטופיק אקזמה. לאחרונה רק עשיתי את הקשר עם חדר השנה בו אני ישנה ובו הוא ישן איתי. בחדר השנה שלי יש שטיח די ישן ובחדר הזה יש המון אבק. אני מנקה כמעט כל יום. אני מאוד מפחדת שנגרם לתינוק שלי נזק בלתי הפיך. הוא ישן שם מיום שנולד וכמובן שהוצאתי אותו עכשיו מהחדר ואני גם הוציא את השטיח.
    אני מאוד דואגת ומפחדת שמשהו יקרה לו בגלל כל האבק שהוא שאף לראות. האם זה מסוכן? האם ייגרם לו נזק בלתי הפיך האם זה עלול לגרום חס וחלילה למחלה מסוכנת?
    אני מרגישה תחושת אשמה שלא חשבתי על זה לפני כן.
    אשמח לתשובתך

    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאוד מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאוד מודאגת - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    17/03/2012

    רוני היקרה,
    אין לך כל סיבה לחשוש,
    לא ייגרם כל נזק עתידי, בכל חדר שינה כמעט יש אבק,
    כל מה שעלייך לעשות הוא לאוורר את החדר היטב-מידי יום
    שבוע טוב
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום