תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק
    גלית
    08/04/2012

    שלום רב,
    בני בן חודשיים, נולד בשבוע 40, היום בשעות הבוקר טיילתי איתו בעגלה טיול קצר והיה די חם, לאחר שחזרנו והגענו הבייתה הוא החל פתאום להראות סימני חנק ולהשתנק ולנופף במהירות רבה ברגליו, פניו נעשו אדומים ומעט קצף יצא מפיו, הרמתי אותו מייד כלפי מטה עם טפיחות על גבו עד שחזר לנשום, לציין שקרה מקרה של השתנקות בגיל חודש לאחר האוכל בזמן ששהה במיטתו וגם אז הרמתי אותו מייד .
    שאלתי היא ממה יכול להגרם?, בגלל החום ששרר בחוץ?, או בעיה אחרת?
    האם הוא צריך להיות במעקב דחוף?, יש לנו תור לרופא ביום ג'.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    08/04/2012

    גלית שלום.
    לא ברור לי מה גרם לאירוע ההשתנקות. שמש וחום אינם סיבה מספקת, וודאי לא היה מגיב לטפיחות על הגב בשיפור. האם אכל משהו קודם לכן? שיחק עם חפץ? השתעל? אני ממליץ לפנות לבדיקת רופא כדי להעריך את הילד ולחפש סיבה שגרמה לכך.
    מתוך הנחה ש הוא עכשיו בסדר גמור, ללא חום, ללא הקאות ללא שיעול, ללא מצוקה נשימתית - נראה לי שאפשרי לחכות עד יום ג'.
    כמובן, אם יש איזשהו סימן למשהו שאינו תקין, למשהו ששונה מהרגיל (חום, הקאות, אי שקט, חרחורים, קוצר נשימה, שיעול, הכחלה בפנים) - לא לדחות את התור עד ליום ג', ולפנות בהקדם לבדיקה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום