צמיחת שיניים???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צמיחת שיניים???
    טל
    29/04/2012

    שלום,
    בני בן 5 חודשים אוטוטו בע"ה,
    בחודש האחרון נגמל מאכילת לילה..
    אוכל 5 ארוחות (סימילאק) ביום בין 120-180+טעימות.
    לעיתים ישן טוב ולעיתים יש יקיצות רבות בלילה שלרוב נפתרות ע"י מתן מוצץ (נרדם לבד, גם ללא מוצץ בפיו) .
    הבעיה התחילה לפני כשבוע- אוכל, ואלחר 40-60 מ"ל מתחיל לירוק ולהוציא עם הלשון את הבקבוק..
    לא בוכה, אלא ממש יורק..מכיוון שמדובר בכמות מצחיקה, אני מאכילה אותו כאשר אני מנסה לשים לו גירויים שונים/ מוסיקה וכ"ו..זה לא ממש עוזר, בסופו של דבר אני מצליחה להאכיל אותו 100-120 מ"ל בלבד..
    כמו כן הידיים כללללל הזמן בפה, או שהוא נושך דברים מסביבו, תוך ריור מטורף :)..
    כמו כן אתמול בלילה התעורר 3 פעמים בבכי..
    למרות זאת, אני לא מרגישה ולא רואה רגישות בחניכיים/ תחילת צמיחת שיניים...
    אני לא יודעכת אם זה קשור, אבל מדדתי לו חום היום שהיה 37.3 בערב...
    האם בהכרח שיניים גם אם לא רואים/ מרגישים כלום בפיו?
    מעבר לכך הוא ילד מתוק טפו טפו...
    אודה לתשובה וכמובן עצה איך להתמודד עם חוסר התאבון (איני רוצה לחזור להאכלת לילה, אך אם אוכל כמויות מצחיקות ביום לא יהיה רעב בלילה?)..
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צמיחת שיניים???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמיחת שיניים??? - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    29/04/2012

    טל שלום.
    יכול להיות שמה שמציק לו זה שיניים, שעדיין לא רואים (אנחנו תמיד חכמים אחרי שהן יוצאות :)... )
    בכל מקרה, יתכן שהוא סובל מאפטות בפה, או אפילו דלקת גרון (ויראלית, בד"כ בגיל זה). ובשל כך מומלץ לפנות לבדיקת ורפא שיסתכל עם פנס בלוע.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום