דייסה לבת 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דייסה לבת 4 חודשים
    סיון
    14/06/2012

    שלום,
    בתי כבר בת 4 חודשים וניסיתי להוסיף לה דייסת אורז למטרנה. בפעם הראשונה שמתי כפית וחצי (מהכפיות סיליקון שהן קטנות יותר) והיא ממש סלדה מזה (אציין שהחלפתי את הפטמה לפטמה רב שלבית כדי שיהיה נוח עם הדייסה)
    היא בקושי אכלה 120 בחצי שעה שבד"כ היא אוכלת 180-200. ניסיתי להוריד את הכמות ושמתי בקושי חצי כפית ונראה שעדיין היא לא אוהבת את זה ומוציאה את הבקבוק מהפה, אני עושה לה הפסקה של כמה שניות ואז מנסים שוב. בסוף היא מסיימת את האוכל (פחות או יותר) אבל נראה שהיא לא כ"כ נהנית.
    השאלה היא מה לעשות? האם יש טעם להחליף אולי לדייסה אחרת שהיא לא אורז או פשוט לרדת מהנושא של הדייסות?
    כי למיטב הבנתי כדאי לתת דייסה בבוקר/ערב בגיל הזה כדי לחשוף לטעמים שונים וכי זה מכיל הרבה ויטמינים.

    עליי לציין שהתחלתי לה במקביל גם טעימות ובינתיים הולך בסדר.

    תודה על התשובה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דייסה לבת 4 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דייסה לבת 4 חודשים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    15/06/2012

    תוספת דייסה עדיין אינ חובה
    אם אינה מעוניינת ניתן לדחות זאת מעט ובינתיים ליהנות מתוספות הפירות והירקות
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום